۰ نفر

براساس گزارش اقتصاد آنلاین؛

آرامش در بازار طلا و سکه برقرار شد

۱۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۵۳
کد خبر: 289605
آرامش در بازار طلا و سکه برقرار شد

بعد از نوسانات چند روز گذشته بازار طلا و سکه، اکنون آرامش نسبی در این بازار برقرار شده به طوری که در معاملات روز جاری قیمت هر سکه تمام طرح امامی بین سه میلیون و ۹۰۰ تا سه میلیون و ۹۵۰ هزار تومان متغیر بوده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، سکه بهار آزادی نیز در این ساعت از معاملات (۱۳:۲۵) با قیمت سه میلیون و ۸۳۰ هزار تومان به فروش می رسد که نسبت به روز گذشته افزایش ۷۹هزار تومانی داشته است.

نیم سکه با ۱۵هزار تومان رشد نسبت به دیروز، در روز جاری با قیمت دو میلیون و ۱۳ هزار تومان داد و ستد می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸عیار نیز در بازار امروز ۳۰۷ هزار و ۵۰ تومان قیمت گذاری شد که به نسبت روز گذشته ۹ هزار گران شده است.

سقوط آزاد قیمت انواع سکه/ امامی ۱۴۰ هزار تومان ارزان شد

اگر چه سکه در معاملات آغازین روز جاری نسبت به روز گذشته روند رو به افزایشی در پیش گرفته بود اما از میانه روز شروع به ارزان شدن کرد به طوری که سکه امامی نسبت به روز گذشته با ۱۴۰ هزار تومان کاهش قیمت اکنون (۱۷:۳۰) به سه میلیون و ۷۶۵هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی نیز نسبت به روز گذشته ۱۰۰ هزار تومان ارزان شد و در حال حاضر با قیمت سه میلیون و ۶۵۱ هزار تومان داد و ستد می شود.

بهای نیم سکه اکنون به یک میلیون و ۹۷۰ هزار تومان رسید که نسبت به ساعات پایانی معاملات روز گذشته کاهش ۶۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

ربع سکه نیز امروز ۳۱ هزار تومان ارزان شد و اکنون به ارزش یک میلیون تومان در بازار معامله می شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در ابتدای روز نسبت به روز گذشته روند صعودی پیش گرفت اما اکنون با دو هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۲۹۶ هزار و ۶۶۰ تومان در بازار قیمت گذاری شد.