۰ نفر

افزایش بی‌سابقه سکه امامی؛

سکه وارد کانال ۴میلیون شد/ طلا رکورد زد

۷ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۵
کد خبر: 288738
سکه وارد کانال ۴میلیون شد/ طلا رکورد زد

سکه امامی طی روزهای اخیر افزایش بی‌سابقه ای را تجربه کرده به طوری که سکه امامی امروز معاملات خود را با قیمت سه میلیون و ۹۱۰ هزار تومان آغاز کرد و در ادامه روند خریدوفروش‌ (در ساعت۱۳:۲۰ امروز یکشنبه) به ۴ میلیون و ۴۱۰هزار تومان صعود کرد.

ادامه روند صعودی قیمت سکه و طلا در بازار

به گزارش اقتصادآنلاین، سکه در ساعات آغازین معاملات امروز به سرعت روند افزایش به خود گرفت و در یک قدمی رسیدن به قیمت ۴ میلیون تومانی شدن قرار گرفته بود که در نهایت حوالی ساعت 13 ظهر رکورد شکست و وارد کانال ۴ میلیون شد.

در بازار طلا چه گذشت؟

سکه بهار آزادی در بازار امروز سه میلیون و ۳۳۲ هزار تومان قیمت گذاری شد که نسبت به معاملات روز گذشته ۱۸ هزار تومان رشد قیمتی داشته است. بهای نیم سکه اکنون یک میلیون و ۸۳۲ هزار تومان است که نسبت به دیروز ۸ هزار تومان افزایش قیمت داشته است. ربع سکه در بازار امروز به قیمت ۹۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۸۵۰۰ تومان جهش قیمتی داشته است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار اکنون به قیمت ۳۰۷هزار تومان رسید. هر گرم طلا با کمال تعجب نسبت به روز گذشته ۱۹ هزار تومان گران شد.

رفت و برگشت سکه به آستانه 5 میلیون تومان

سکه در ساعت 17.20 دقیقه با جهش ناگهانی به قیمت 49,205,000 ریال رسید. اما این نرخ بلافاصله شکست و سکه به کانال 4 میلیون و 200 هزار تومان بازگشت.

بازار با چه نرخی به کار خود پایان داد؟

نوسانات قیمت سکه تا ساعات پایانی امروز (یکشنبه هفتم مردادماه 1397) ادامه داشت. به طوری که در ساعت 22 و سی دقیقه شب آخرین نرخی که برای سکه اعلام شد برابر با 4 میلیون و 511 هزار تومان بود.

نوسان قیمت طلا و سکه در بازار ادامه دارد. جدول جدیدترین تغییرات قیمت انواع سکه و طلا و نمودارنوسانات را در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید در لینک زیر و در صفحه قیمت‌های اقتصاد آنلاین دنبال کنید؛

تغییرات لحظه‌ای قیمت طلا و انواع سکه