۰ نفر

قیمت روز طلا و سکه در بازار 28 مهر

سایه ثبات بر سر بازار سکه

۲۸ مهر ۱۳۹۵، ۱۴:۳۰
کد خبر: 152506
سایه ثبات بر سر بازار سکه

قیمت انواع سکه در بازار آزاد امروز(چهارشنبه) تهران ثبات را تجربه می‌کند و تنها نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، ۱۰۰۰ تومان ارزان شده است.

قیمت انواع سکه در بازار آزاد امروز(چهارشنبه) ثبات را تجربه می‌کند و انواع سکه امروز تا این لحظه را هم بدون تغییر قیمت نسبت به آخرین معاملات روز گذشته،  سپری کرده‌اند. به طوری که  قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۱۰۰۰ تومانی به یک میلیون و ۹۲ هزار و ۶۰۰ تومان رسیده است. بر این اساس قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم یک میلیون و ۹۰ هزار تومان، نیم سکه ۵۵۴ هزار تومان، ربع سکه ۲۹۱ هزار تومان و سکه یک گرمی ۱۸۴ هزار تومان است.

قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۲۶۷ دلار و ۵۰ سنت و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۱۰ هزار و ۵۸ تومان است.

آنچه در ذیل می آید جدول قیمت روز جاری طلا و سکه و مقایسه با آخرین قیمت های ثبت شده روز گذشته است. جدول زیر به همراه نمودار تغییرات یک ماه، چند ماه و چند سال گذشته قیمت‌ها می‌تواند نوسانات دقیق بازار را به شما نشان دهد؛

 

جدول طلا

 

گفتنی است؛ برای اطلاع از جدیدترین تغییرات نرخ طلا، انواع سکه، دلار و انواع ارز، شاخص بورس تهران، قیمت انواع خودرو و مدل های مختلف موبایل می توانید به صفحه اصلی سایت اقتصاد آنلاین، بخش قیمت ها مراجعه نمایید.