۰ نفر

کاربرد + به روزترین قیمت ورق روغنی و سیاه (بازار آهن)

۲۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۱۰
کد خبر: 416041
کاربرد + به روزترین قیمت ورق روغنی و سیاه (بازار آهن)

ورق های فولادی از پر مصرف ترین محصولات فلزی می باشند که اهداف مختلفی از ساخت آن ها دنبال می شود . از ورق های فولادی در زمینه ساخت و ساز و صنعت استفاده زیادی می ‌شود.

تفاوت عمده ورق ها در محتوا و مشخصات فیزیکی آن ها می باشد که نوع هدف تعیین کننده آن است . قیمت ورق آهن و قیمت ورق روغنی و فولادی بستگی به بازار روز و قیمت ارز دارد . پس بهتر است اگر قصد خرید ورق های فولادی را دارید از آخرین قیمت آن ها آگاه شوید .

توجه داشته باشید که قیمت محصولی که شما برای خرید انتخاب می کنید کاملا وابسته به خصوصیت فیزیکی آن خواهد بود . به طور مثال ضخامت ، ابعاد ، کیفیت و سایر ویژگی هایی که ورق های فولادی دارند در قیمت آن ها مستقیماً تاثیرگذار می باشند .

انواع آهن

از جمله مهم ‌ترین و پرکاربردترین فلزات در جهان آهن می باشد که  به صورت خالص باشند ، ماده ‌ای شکننده و سخت خواهند بود و معمولا در ترکیب با  فلزات دیگر از آن ها استفاده می شود . از آهن ها در صنایع مختلفی استفاده می شود . علت اصلی کاربرد زیاد آهن ، استحکام و مقاومت بالا نسبت به بقیه ی فلز ها و همچنین ارزان‌ تر بودن آن می باشد .

این ویژگی ها باعث شده در زمینه های مختلف مانند ماشین ‌آلات صنعتی ، تجهیزات حمل و نقل ، ساخت سازه ‌ها ، بدنه کشتی ‌های بزرگ و ساخت اتومبیل‌ ها از آهن استفاده ‌شود .

آهن ‌آلات انواع مختلفی دارند که برخی از مهم ترین آن ها شامل موارد زیر می باشد :

  1. پروفیل یا قوطی
  2. تیرآهن
  3. میلگرد
  4. ورق
  5. نبشی و ناودانی
  6. لوله
  7. شمش و قراضه

راهنمای خرید ورق روغنی

قبل از خرید ورق روغنی باید آن ها را به خوبی بشناسید تا با توجه به نوع کاربردی که انتظار دارید ، بهترین گزینه را انتخاب کنید . ورق های آهنی از دو تکنولوژی نورد سرد و نورد گرم تولید می‌ شوند .

ورق روغنی با استفاده از تکنولوژی نورد سرد تولید می‌ شود که با استفاده از این فرآیند ورق های فولادی پوسته زدایی می شوند و و ظاهر شفافی به خود می گیرند و به اسم ورق فولادی سرد یا ورق روغنی به فروش می رسند.

 معمولاً ورق های روغنی دارای عرض استاندارد 100 و ۱۲۵ سانتی متر می باشند و ضخامت آن ها از 0.3 میلی متر تا ۴ میلی متر متغیر است و پایه ساخت ورق های گالوانیزه هم ورق های روغنی سرد هستند که در سه دسته نیمه کششی و فوق کششی و معمولی تقسیم بندی می شوند . هر یک از این خصوصیات می تواند به تنهایی قیمت ورق های روغنی را بالا و پایین کند.

راهنمای خرید ورق سیاه

ورق سیاه کاربردهای زیادی در صنعت و ساخت و ساز دارد و تنها با شناخت درست آن و کسب اطلاعات کافی می توانید ورق مناسب با هدف خود را خریداری نمایید . کارخانه های مختلفی در ایران به تولید ورق سیاه می پردازند که از جمله آن ها شرکت فولاد مبارکه اصفهان ، مجتمع فولاد سبا ، شرکت فولاد اکسین خوزستان،  شرکت فولاد کاویان ، مجتمع فولاد گیلان ، شرکت نورد و تولید قطعات فولادی و شرکت فولاد هرمزگان را می توان نام برد .

برای انتخاب ورق سیاه باید بدانید که این ورق ها در دو نوع برش خورده ، رول و فابریک در کارخانه تولید و به بازار عرضه می شوند و شما باید با توجه به هدفی که از خرید آن دارید ، گزینه ی مناسب تر را خریداری کنید .

خرید ورق آهن

هنگام خرید ورق سیاه باید موارد مختلفی را مد نظر داشته باشید زیرا این ورق ها برای نیازهای مختلفی تولید می شوند و تفاوت هایی با هم دارند . در واقع می توان گفت در بین محصولات فولادی ورق ها آهنی اهمیت بیشتری نسبت به سایر ورق ها دارند و دلیل این اهمیت هم کاربرد بیشتر آن ها در صنعت است .

به دلیل تقاضای زیادی که برای ورق ‌های آهنی وجود دارد ، کارخانه ‌های مختلفی تولید ورق را بر عهده دارند که از جمله آن ها می توان به کارخانه های زیر اشاره کرد :

  • شرکت فولاد مبارکه اصفهان
  • مجتمع فولاد سبا
  • کارخانه هفت الماس
  • فولاد کاویان
  • فولاد غرب

ورق روغنی

ورق روغنی که ظاهر شفافی دارد و با نورد سرد روی ورق سیاه تولید می شود در مصارف ساختمانی مانند بدنه ی پروفیل های ساختمانی و پروفیل های مبلی  و در ضخامت های پایین در ساخت درب و پنجره مورد استفاده قرار می گیرد . همپنین در ساخت رادیاتور های گرمایشی منزل ، ساخت کلیه لوازم خانگی برقی مثل یخچال ، اجاق گاز ، فریزر ، ماکروفر و در ساخت بدنه ی کابینت ، انواع قفل و یراق مورد استفاده قرار می گیرند .

وو

ورق روغنی هفت الماس

کارخانه ی هفت الماس ورق های روغنی را با تکنولوژی نورد سرد تولید نموده و روانه بازار می کند و از ورق روغنی هفت الماس در صنایع مختلفی استفاده می شود که از جمله مهم ترین آن ها صنایع ساختمانی ، بدنه خودرو ، ساخت انواع قطعات خودرو ، تابلوسازی ، انواع قطعه سازی های صنعتی و مخازن سوخت و آب می باشد .

ورق روغنی فولاد غرب

ورق روغنی فولاد غرب جزء محصولات با کیفیت و پرفروش در صنعت است و کارخانه فولاد غرب نیز در زمینه ی تولید و عرضه ی انواع ورق های فولادی فعالیت می کند و آوازه ی خوبی در بین مصرف کنندگان دارد و از این ورق ها در زمینه های مختلف صنعتی و ساختمانی استفاده می شود .

ووو

ورق سیاه فولاد مبارکه

قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه ، جزء ورق های پرفروش در بازار ورق های فولادی می باشد که این محبوبیت بالا به دلیل کیفیت قابل توجه محصولات این کارخانه و پاسخ گویی خوبی این تولید کنندگان نسبت به نیازهای مختلف می باشد .

ورق سیاه کاویان

کارخانه فولاد کاویان اهواز در زمینه تولید انواع ورق فولادی از جمله ورق سیاه فعالی دارد و شکل ظاهری و اندازه و استحکام کششی و مقاومت این ورق ها قبل از فروش ، تست می شوند و در کل ورق سیاه کاویان از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

قیمت ورق روغنی

وووو

قیمت ورق سیاه

ووووو

آخرین قیمت ورق روغنی، ورق سیاه در فولادیوم

امکان دریافت آخرین قیمت و خرید آهن، ورق روغنی، ورق گالوانیزه، ورق سیاه و ورق رنگی از کارخانه ‌های مختلف ورق روغنی هفت الماس فولاد مبارکه اصفهان، فولاد کاویان، هفت الماس، فولاد غرب و ... دریافت مشاوره تخصصی خرید انواع آهن‌آلات در وب‌ سایت فولادیوم   (fooladiom.com) برای راحتی کاربران می باشد.