۰ نفر

دستور وزیر صنعت برای رسیدگی و کمک به زلزله زدگان

۲۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۰۹
کد خبر: 231474
دستور وزیر صنعت برای رسیدگی و کمک به زلزله زدگان

وزیر صنعت، معدن و تجارت به معاون اقتصادی و بازرگانی این وزارتخانه و رئیسان سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه و استان های همجوار دستور داد برای رسیدگی فوری و کمک به هموطنان زلزله زده اقدام کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، محمد شریعتمداری با تسلیت مجدد به خانواده های داغدار جان باختگان زلزله غرب کشور، از معاون اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن وتجارت و رئیسان سازمان استان کرمانشاه و استان های همجوار خواست تا هرچه زودتر با بکارگیری همه امکانات موجود بدون وقفه به کمک هموطنان زلزله زده بشتابند.

زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر شامگاه یکشنبه 21 آبان ماه سال جاری استان کرمانشاه را لرزاند. شدت این زمین لرزه به حدی بود که در اغلب استان های کشور احساس شد.

محل وقوع استان کرمانشاه - حوالی ازگله - بوده است. این زمین لرزه در ساعت 21 و 48 دقیقه و در طول جغرافیایی 45.9، عرض جغرافیایی 34.84 و در عمق 11 کیلومتری زمین روی داده است. همچنین در ادامه ، زمین لرزه هایی به بزرگی 4.6 و 4 ریشتر این منطقه را لرزانده و پس لرزه های این زمین لرزه ادامه دارد.

در این زمین لرزه بیش از 430 نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند و تعداد مجروحان این حادثه دردناک به 6700 نفر رسیده است.