۰ نفر

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی۱۴۰۱ در یک نگاه

۴ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۰۱
کد خبر: 690814
نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی۱۴۰۱ در یک نگاه

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع لوازم خانگی از تاریخ 29 آذر تا 2دی ماه سال 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی ایران به عنوان بزرگترین رخدادهای صنعتی و تجاری ایران در حوزه لوازم خانگی است که در سال قبل در فضای بالغ بر 35هزار متر مربع برگزار شد و 223 مشارکت‌کننده توانمند داخلی و خارجی و بیش از 55هزار بازدید کننده در آن حضور داشتند.

در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی تولیدکنندگان محصولات سرمایشی، گرمایشی، صوتی، تصویری، انواع ماشین‌های شوینده و انواع ظروف، سرویس‌ها و ابزار آشپزخانه و محصولات پخت و پز حضور داشتند.

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی ایران، فرصت بسیار مهمی است تا شرکت‌های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست‌اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با درنظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را هدایت نمایند.

نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی تهران به عنوان ویترینی برای معرفی محصولات پرکیفیت لوازم خانگی ایرانی- همه ساله با حضور تولیدکنندگان داخلی و خارجی محصولات لوازم خانگی در تهران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود.

استفاده بهینه از ظرفیت‌سازی‌های سنگینی که در رشته‌های مختلف این صنعت انجام گرفته و کمک به ارتقاء درآمدهای ارزی و توسعه صادرات غیر نفتی کشور و توسعه بازار داخل، تقویت روحیه تولیدکنندگان و ترغیب آن‌ها به حضور در بازارهای رقابتی و آشنایی با مسائل تجارت بین‌المللی و همچنین ایجاد شناخت از مقتضیات بازارهای دنیای معاصر با تاکید بر هر دو اهرم کاهش قیمت تمام شده و افزایش کیفیت تولید به عنوان دو عامل اصلی موفقیت صادرکنندگان از مهم‌ترین اهداف این نمایشگاه به شمار می‌روند.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع لوازم خانگی نیز از نمایشگاه‌های قدرتمند در حوزه لوازم خانگی خاورمیانه بود.