۰ نفر

مدیر کارخانه کاغذسازی کاوه عضو کمیته فنی و عارضه یابی و بهبود مستمر تاسیکو شد

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۲۷
کد خبر: 635018
مدیر کارخانه کاغذسازی کاوه عضو کمیته فنی و عارضه یابی و بهبود مستمر تاسیکو شد

مدیر کارخانه کاغذسازی کاوه به نمایندگی از این شرکت به عضویت کمیته مذکور منصوب شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ شهرام رهنما، مدیر کارخانه این شرکت طی حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین (هلدینگ تاسیکو) و به نمایندگی از کاغذسازی کاوه، به عنوان عضو کمیته فنی و عارضه‌یابی و بهبود مستمر تاسیکو تعیین گردید.

متن حکم به شرح زیر می‌باشد:

جناب آقای شهرام رهنما

باسلام و احترام

با عنایت به سیاست‌ها و برنامه‌های این هلدینگ در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص نام‌گذاری سال 1401، نظر به مراتب تعهد و تخصص، توانمندی و تجربیات ارزنده جناب عالی، طی این حکم به عنوان عضو کمیته فنی و عارضه‌یابی و بهبود مستمر به نمایندگی از شرکت صنایع کاغذسازی کاوه تعیین می‌گردید.

پیگیری مجدانه وظایف و امور محوله در تعامل با سایر اعضا و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و منابع در اختیار و با بهره‌مندی از پتانسیل شرکت‌های دانش‌بنیان جهت حل مسئله در حوزه‌های مختلف فنی و تعریف هدفمند پروژه‌های بهبود و اجرای آن، با تکیه بر خلاقیت و نوآوری و شناسایی و استفاده از فرصت‌ها، مورد انتظار و تاکید می‌باشد.

امید است با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) با تلاش و کوشش مبتکرانه و هوشمندانه در دستیابی به اهداف موردنظر موفق و موید باشید.

ابراهیم نصرالهی

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل