۰ نفر

امضای تفاهمنامه گروه انتخاب با دانشگاه شریف در راستای نیاز صنعت به دانشگاه

۶ دی ۱۴۰۰، ۲۰:۲۱
کد خبر: 593816
امضای تفاهمنامه گروه انتخاب با دانشگاه شریف در راستای نیاز صنعت به دانشگاه

مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با دانشگاه صنعتی شریف در ۶دی ماه ۱۴۰۰ در دانشگاه شریف برگزار شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اکو انتخاب، مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با دانشگاه صنعتی شریف در ۶ دی ماه ۱۴۰۰ در دانشگاه شریف برگزار شد و در این مراسم محمدرضا دیانی ، مدیرعامل محترم گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب با اشاره به این نکته که گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در بالاترین مرحله فنی و کیفی خود قراردارد اظهارکرد: ما برای ثبات در این مرحله به دانشگاه نیاز داریم و باید دانشگاه را در خط مقدم خود قراردهیم.

WhatsApp Image 2021-12-27 at 8.00.14 PM

وی افزود: ۳۲۰نفر در تیم تحقیق و توسعه گروه صنعتی انتخاب مشغول به فعالیت هستند و در پروژه‌های جدیدی که تعریف کردیم تا ۹۵۰ نفر نیروی نخبه لازم داریم. مافیای واردات درحال حاضر از هیچگونه تخریبی علیه ما صرف نظر نمی‌کند و ما در همین مدت به یک جریان علمی دست پیداکردیم که اقتصادهای دنیا را تحلیل می‌کند و بهترین راه را برای آینده برمی‌گزیند.

WhatsApp Image 2021-12-27 at 8.00.12 PM

دیانی بیان کرد: مکزیک بهترین پلتفرم‌های لوازم‌خانگی را در دنیا دارد اما نتوانست نام و نشانی از خود در جهان برجای گذارد زیرا بر پایه تحقیق و توسعه عمل نکرد و پلی برای پیشرفت سایر برندها شد. اما تایوان مساحت کوچکتری از مکزیک دارد و بر مبنای تحقیق و توسعه توانست اسمی برای خود در بین کشورها دست و پا کند. امروز گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با تحقیق و توسعه و به کارگیری دانش روز دنیا سراغ صادرات رفتیم و کشورهای اروپایی هم از محصولات این گروه استفاده می‌کنند.

WhatsApp Image 2021-12-27 at 8.00.10 PM

 مدیرعامل محترم گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب در پایان گفت: در شهر اصفهان از تمامی ظرفیت‌های دانشکده‌های دانشگاه اصفهان استفاده می‌کنیم و درحال حاضر کارخانه‌های این گروه پذیرای بسیاری از دانشجویان برای بازدیدهای آن‌ها است.

WhatsApp Image 2021-12-27 at 8.00.15 PM

سپس دکتر جلیلی ریاست دانشگاه شریف طی اظهاراتی بیان کرد: پس از حضوری شدن دانشگاه باید از تجربیات گروه صنعتی انتخاب استفاده کرد و دانشجویان با این فعالیت‌‌ها آشنا شوند. در ضمن ارتباط دانشگاه و صنعت باید تقویت شود و دانشجویان در پایان تحصیلات خود در فعالیت‌های صنعتی مشغول شوند.

WhatsApp Image 2021-12-27 at 8.00.11 PM

هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه توسعه همه جانبه همکاری‌های علمی، پژوهشی و فناورانه و بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه جهت انجام طرح‌های تحقیقاتی و نوآورانه با هدف خلق فناوری‌های دانش‌بنیان و تجاری‌سازی آنها، در حوزه‌های مختلف مورد نیاز و علاقه انتخاب، از طریق استقرار دفتر فناوری و نوآوری انتخاب (اسنواتک) در مرکز نوآوری انرژی دانشگاه است.

WhatsApp Image 2021-12-27 at 8.00.11 PM (1)

WhatsApp Image 2021-12-27 at 8.00.16 PM