۰ نفر

مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران؛

برای تحقق ساخت یک میلیون مسکن در سال توسط دولت، تلاش خواهیم کرد

۲۵ شهریور ۱۴۰۰، ۲۱:۴۷
کد خبر: 562954
برای تحقق ساخت یک میلیون مسکن در سال توسط دولت، تلاش خواهیم کرد

منصور یزدی زاده مدیر عامل ذوب آهن اصفهان بیست و چهارم شهریورماه از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران بازدید کرد. وی ضمن بازدید از غرفه های شرکت های مختلف به گفتگو و تبادل نظر با صاحبان صنایع و صاحب نظران حاضر در نمایشگاه پرداخت.

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ یزدی زاده با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان پاسخگوی حاضران و بازدید کنندگان بود.

وی در این بازدیدگفت: ذوب آهن اصفهان تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و همواره با شرکت در نمایشگاه های مختلف نسبت به شناسایی نیازهای جامعه و پاسخگویی مناسب به آن تلاش می کند.

مدیر عامل ذوب آهن اصفهان با اشاره به تولید انواع  محصولات فولادی کیفی صنعتی، سازه های مختلف فولادی و تولید انواع ریل مترو و راه آهن و  محصولاتی مانند آرگ۳۶ برای معادن گفت: تمام این محصولات براساس نیاز جامعه و تقاضای بازار، تولید و عرضه شده است.

یزدی زاده افزود: محصولات فولادی ذوب آهن اصفهان در بورس به فروش می رسد ولی با کسب مجوز و کمک شرکت های دست اندرکار فروش و توزیع محصولات خود، درصدد یافتن راهی برای عرضه  مستقیم و پاسخگویی به رفع نیازها و تقاضا های با مقیاس پایین مردم و تکمیل سبد خرید آن ها هستیم.

مدیر عامل ذوب آهن اصفهان تأکید کرد: هرچند کارخانه ما قدمت دارد ولی با توجه به طرح های توسعه و نوسازی، تمامی قسمت ها این شرکت به روز شده است .

یزدی زاده به اهمیت سازه های فولادی در ساخت و سازهای جدید و نقش ذوب آهن اصفهان در تامین نیازهای این سازه ها پرداخت و با اشاره به برنامه ساخت یک میلیون مسکن در سال توسط دولت گفت: ذوب آهن اصفهان این برنامه را فرصت مناسبی برای توسعه سازه های فولادی می داند و با تمام توان برای تحقق آن تلاش خواهد کرد. با این حال از مسئولان بلند پایه کشور انتظار می رود که نیازهای شرکت های تولیدی و صنعت فولاد کشور از جمله ذوب آهن اصفهان را در نظر بگیرند و همان گونه که انتظار دارند محصولات فولادی با کیفیت و ارزان قیمت تحویل بگیرند، در جهت تامین مواد اولیه و انرژی با قیمت مناسب برای آن ها هم اقدام کنند. در واقع برای تقویت  زنجیره تولید باید از ابتدا تا انتها هم به فکر مصرف کننده و هم تولید کننده باشیم.

وی افزود: در این زمینه بانک ها، معادن و سازمان های مختلف باید با تولید کنندگانی مانند ذوب آهن اصفهان همکاری و مشارکت نمایند. در این صورت با عرضه تولیدات فولادی و دیگر مصالح ساختمانی توسط شرکت های مختلف و از جمله ذوب آهن اصفهان، طرح ساخت یک میلیون مسکن دولت و تبعات اقتصادی و اشتغالزایی آن خیلی سریع تر و بالاتر از انتظار به ثمر می رسد. به هر حال ذوب آهن اصفهان در این زمینه با سازمان های مختلف و به ویزه سازندگان سازه های فولادی،آماده همکاری است.

منصور یزدی‌زاده

 

HhVuapuPyJXf

بازدید معاون  رییس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد ایران از غرفه ذوب آهن اصفهان در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران

در ادامه بازدید مقامات کشوری، متخصصان و علاقه مندان از غرفه ذوب آهن اصفهان در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران در روز پنج شنبه  و آخرین  روز برگزاری این نمایشگاه دکتر  غلامرضا شریعتی معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد ایران از غرفه ذوب آهن اصفهان بازدید کرد . در این بازدید از طرف  کارشناسان ذوب آهن اصفهان نمونه محصولات فولادی ذوب آهن اصفهان و آخرین استانداردهای داخلی و جهانی مورد استفاده در تولیات شرکت ازجمله استانداردهای مورد استفاده در تولید مقاطع ساختمانی و انواع ریل راه آهن و مترو توضیح داده شد. رییس سازمان ملی استاندارد ایران ضمن  ابراز خوشنودی از حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان وتشکر از زحمات کارکنان این مجموعه اجرای استانداردهای لازم  و به روز در تولیدات  این شرکت را عامل موفقیت  آن برشمرد. در ادامه بازدیدها از غرفه ذوب آهن اصفهان، مهندس خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران نیز از غرفه ذوب آهن اصفهان بازدید کرده و با نحوه تولید و عرضه  محصولات فولادی این شرکت  برای ساخت و سازهای کشور و از جمله ایجاد سازه های فولادی آشنا شد.

VOYuJfREX9LS