۰ نفر

رزم حسینی مطرح کرد؛

تکمیل اجرای طرح مزایده ۶ هزار محدوده معدنی در آینده نزدیک

۴ مرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۴۶
کد خبر: 548414
تکمیل اجرای طرح مزایده ۶ هزار محدوده معدنی در آینده نزدیک

وزیر صمت با تأکید بر اجرای تمامی مراحل مزایده سراسری محدوده های معدنی به صورت شفاف و قانونی، از تکمیل اجرای این طرح بزرگ در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شاتا، علیرضا رزم حسینی در نشست «بررسی نحوه تداوم مزایده سراسری محدوده‌های معدنی» اجرای این طرح را در راستای اجرای تکالیف قانونی وزارت صمت و همچنین تأکیدات مقامات عالی نظام عنوان کرد و افزود: خوشبختانه اجرای این طرح بزرگ به صورت کاملا شفاف و قانونی در جریان است و با استقبال بسیار خوب افراد دارای صلاحیت فنی و مالی همراه شده است.

وی با اشاره به برخی ابهامات ایجاد شده در خصوص اجرای این طرح بزرگ، گفت: از روز اول اجرای مزایده سراسری شش هزار محدوده معدنی، حجم عظیمی از سنگ اندازی ها، کم لطفی‌ها و مانع تراشی‌ها در مسیر اجرای آن را پیش بینی می‌کردیم و با علم به گستردگی هجمه سازی‌ها علیه این طرح عدالت گستر نسبت به اجرای آن اقدام نمودیم.

وزیر صمت ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت همواره از حضور و همراهی کلیه نهاد‌های نظارتی در مسیر اجرای طرح‌ها و فرایند‌های اقتصادی این وزارتخانه استقبال نموده است و در خصوص اجرای طرح فعال سازی معادن نیز براساس نظرات اعلامی مسئولان دستگاه قضایی هیچگونه شائبه‌ای متوجه این وزارتخانه نبوده و نیست.

رزم حسینی از وجود برخی غرض ورزی‌های سیاسی و جریان سازی‌های رسانه‌ای علیه این طرح خبر داد و خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی صحنه آرایی‌های مخرب رسانه ای، آگاهانه و یا نا آگاهانه، کاهش اعتماد مردم نسبت به نظام را در پی دارد.

وی در پایان با تقدیر از تعاملات و همراهی‌های دستگاه قضایی در مسیر رشد تولید کشور، تکمیل هرچه سریع‌تر فرایند اجرایی طرح آزادسازی شش هزار محدوده و معدن غیرفعال کشور را با افزایش تعاملات بین دستگاهی خواستار شد.