۰ نفر

واکنش زاکانی به تشکیل نشدن جلسه امروز شورای شهر تهران

۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۴۷
کد خبر: 702509
واکنش زاکانی به تشکیل نشدن جلسه امروز شورای شهر تهران

شهردار تهران در واکنش به تشکیل نشدن جلسه امروز شورا گفت: اشکالی در زمان‌بندی شورا رخ داده بود و همچنین اختلاف سلیقه‌ای بود که سبب بروز ناهماهنگی شده بود و ما از بهمن‌ماه لایحه بودجه را به شورا داده بودیم و تا روز گذشته بررسی لایحه ادامه داشت و امیدواریم هرچه سریع‌تر لایحه در شورا بررسی شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، علیرضا زاکانی عصر امروز در حاشیه مراسم افتتاح مجموعه ورزشی محمد مهرآیین‌ در منطقه ۷ گفت: امروز بسته‌ای از فعالیت‌های ورزشی افتتاح می‌شود. در این مجموعه سالن اسکواش و زمین ورزش برای جانبازان افتتاح شده است و امیدواریم که این مجموعه‌های ورزشی در راستای خدمت رسانی بیشتر به شهروندان مورد استفاده قرار گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که شهر تهران به چه میزان مجموعه ورزشی کم دارد؟ ادامه داد: کمبود مجموعه ورزشی بسیار زیاد است و باید تلاش زیادی کنیم تا این مشکلات و کمبودها رفع شود.

شهردار تهران در واکنش به عدم حضور برخی از اعضای شورای شهر در جلسه امروز شورای شهر و عدم تشکیل جلسه شورای شهر گفت: اشکالی در زمان‌بندی شورا رخ داده بود و همچنین اختلاف سلیقه‌ای بود که سبب بروز ناهماهنگی شده بود و ما از بهمن‌ماه لایحه بودجه را به شورا داده بودیم و تا روز گذشته بررسی لایحه ادامه داشت و امیدواریم هرچه سریع‌تر لایحه در شورا بررسی شود.

شهردار تهران با بیان این‌که یکی از اتفاقات خوب افتتاح مجموعه ورزشی امروز استفاده از تجهیزات ساخت ایران با استاندارد بالا بود، خاطرنشان کرد: اگر می‌خواستیم که این تجهیزات را از خارج کشور وارد کنیم باید شش برابر از مبلغی که در حال حاضر هزینه کردیم بیشتر پرداخت می‌شد.

وی در مورد مجموعه‌های بسته شهرداری تهران گفت: از ابتدای امسال تلاش کردیم که همه مجموعه‌های ورزشی را بازسازی و نوسازی کنیم و در بودجه سال آینده نیز در نظر داریم که یک استخر دوقلو در این مجموعه احداث کنیم.

زاکانی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر انتقاد سکنه جنوب تهران در مورد گران بودن مجموعه‌های ورزشی شهرداری گفت: قیمت و بلیت مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران کمتر از مجموعه‌های دولتی است به گونه‌ای که بلیت مجموعه‌های ما یک سوم قیمت دولتی است و اصلا قابل مقایسه نیست.