۰ نفر

جریمه قطع درختان در تهران قسط بندی شد

۲۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۰۶
کد خبر: 680835
جریمه قطع درختان در تهران قسط بندی شد

اعضای شورای شهر تهران صبح امروز طرح دو فوریتی تقسیط بدهی عوارض شهرسازی در حوزه جرائم قطع درختان و ماده ۱۰۰ را به تصویب رساندند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، اعضای شورای شهر تهران صبح امروز دو فوریت طرح تقسیط بدهی عوارض شهرسازی در حوزه جریمه قطع درختان و ماده ۱۰۰ و غیره را بررسی کردند که مهدی چمران در توضیح این طرح با بیان این‌که در جلسه گذشته اعضای شورا این طرح را امضا کردند که با قید دو فوریت در صحن شورا بررسی شود، اظهار کرد: این طرح در گذشته نیز وجود داشته اما در دوره پنجم شورای شهر این مدل حذف می‌شود و ما مجددا می‌خواهیم که تقسیط عوارض را از سر بگیریم که اقدام ساده‌ای است چرا که از تقسیط بدون بهره با اقساط ۲۴ ماهه برای همه شهروندان و اقساط ۳۶ ماهه برای ایثارگران در این طرح مدنظر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: گشایش خوبی در پرداخت عوارض با این مصوبه رخ خواهد داد و به یاد دارم که در سال ۱۳۹۲ بودجه شهرداری در این حوزه ۷۰۰ میلیارد تومان بود که بعد از اجرای این مصوبه به ۸۰۰ میلیارد تومان رسید.

نهایتا اعضای شورای شهر با ۲۰ رأی موافق لایحه دو فوریتی تقسیط بدهی عوارض شهرسازی را به تصویب رساندند که براین اساس تقسیط عوارض جریمه قطع درختان و ماده ۱۰۰ که مشمول تخفیف نیستند، تقسیط می‌شود.