۰ نفر

موتورسواران متخلف از ۳۰ بهمن توقیف می‌ شوند

۲۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۱۳
کد خبر: 610594
موتورسواران متخلف از ۳۰ بهمن توقیف می‌ شوند

رییس پلیس تهران از اجرای طرح انضباط‌بخشی تردد موتورسیکلت‌سواران در تهران از روز شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: موتورسیکلت‌های متخلف در این طرح در ۱۰۰ ایستگاه موتورسیکلت‌سواران متخلف، توقیف ساعتی خواهند شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سردار حسین رحیمی پیش از ظهر امروز با اشاره به اجرای طرح انضباط‌بخشی تردد موتورسیکلت‌سواران در تهران، در این رابطه اظهار کرد: این طرح از شنبه هفته آینده در ۱۰۰ نقطه تهران اجرا می‌شود.

رییس پلیس تهران از راکبان موتورسیکلت خواست به هوش، به گوش و هوشیار باشند و گفت: در این طرح به جد با تخلفات موتورسیکلت‌سواران برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: موتورسیکلت‌های متخلف در این طرح در ۱۰۰ ایستگاه موتورسیکلت‌سواران متخلف توقیف ساعتی خواهند شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: در این طرح با تخلفاتی همچون عبور از چراغ قرمز، حرکات مخاطره‌آمیز، حرکت در جهت خلاف مسیر عبور، عبور از پیاده‌رو، عبور از خط ویژه، تخلفات پلاک شامل مخدوشی، پوشش پلاک و فاقد پلاک، حمل بارهای نامتعارف، رانندگی بانوان و افراد فاقد گواهینامه، ایجاد آلودگی صوتی و صداهای ناهنجار برخورد می‌شود.

رحیمی تأکید کرد: هر موتور سوار باید حداقل سه مدرک گواهینامه، کارت موتور و بیمه‌نامه را داشته باشد.

رییس پلیس تهران با بیان اینکه بالغ بر ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار موتورسیکلت در تهران وجود دارد، خاطرنشان کرد: این افراد برای ما محترم هستند اما اگر بر زیرپا گذاشتن قانون باشد، پلیس با ‌آن‌ها برخورد خواهد کرد.