۰ نفر

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران:

دورکاری کارمندان شامل شهرستان‌های استان تهران نمی‌شود

۶ آبان ۱۳۹۹، ۲۲:۲۰
کد خبر: 477107
دورکاری کارمندان شامل شهرستان‌های استان تهران نمی‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به آخرین تصمیمات مربوط به دورکاری گفت: دورکاری ۵۰درصدی کارمندان مربوط به کلانشهر تهران است و دورکاری شامل شهرستان‌های استان تهران نمی‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، غلامرضا عباس پاشا با اشاره به آخرین تصمیمات مربوط به دورکاری کامندان دستگاه های اجرایی اظهار داشت: در راستای مصوبه ستاد ملی بیماری کرونا و بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی کشور موضوع کاهش حضور کارکنان به میزان ۵۰ درصد مربوط به دستگاه های اجرایی، ادارات دولتی و نهادها و موسسات عمومی مستقر در کلانشهر تهران می باشد و سایر شهرستان های استان مشمول این بخشنامه نمی باشند.

وی ادامه داد: رعایت پروتکل های بهداشتی توسط آحاد مردم به ویژه کارمندان ضروری است و در این زمینه ادارات موظف و مکلف به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.

بر اساس این گزارش، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۵۸۱ هزار و ۸۲۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۳۴۶ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۳ هزار و ۲۹۹ نفر رسیده است.