۰ نفر

شهردار تهران:

زنگ افتتاح خط 10مترو به صدا درخواهد آمد/ ورود قابل توجه از غرب به شرق تونل امیر کبیر

۱ شهریور ۱۳۹۹، ۲۱:۳۹
کد خبر: 461764
زنگ افتتاح خط 10مترو به صدا درخواهد آمد/ ورود قابل توجه از غرب به شرق تونل امیر کبیر

شهردار تهران از افتتاح خط 10متروی تهران در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، پیروز حناچی شهردار تهران در مراسم افتتاح  میدانگاه امیرکبیر گفت: این پروژه یکی از علائم تغییر رویکرد در شهر است و شامل توجه به پروژه های محلی شهرداری تهران است و تا آخر امسال تعداد زیادی از پروژه های محله محور افتتاح خواهد شد.

او اضافه کرد: این گونه پروژه‌ها مقیاس کوچکتر اما تعداد بیشتر و  تأثیرگذاری مشخص‌تری دارند. تاثیر پروژه‌های بزرگ رابه راحتی نمی‌توان سنجید.

او با بیان اینکه یکی از قدم های شورا و شهرداری نحوه مدیریت این گونه فضاها و مجموعه ها است، تاکید کرد: به نظرم محور امیرکبیر آغاز پدیده ای نوین در مدیریت شهری تهران خواهد بود. به ویژه که ایستگاه مترو در کنار آن قرار دارد و دسترسی به فضا را تسهیل می‌کند و این زیرساخت زمینه سرمایه گذاری‌های بعدی یعنی TOD را فراهم می‌کند.

او همچنین گفت که؛ تا آخر امسال ۱۲ ایستگاه مترو به بهره برداری خواهد رسید و قبل از ایام عزاداری، زنگ افتتاح خط ۱۰ مترو به صدا در خواهد آمد که منطقه ۲۲ را به منطقه ۴ متصل می‌کند.

شهردار تهران همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار  اقتصادآنلاین مبنی بر میزان ورود به تونل امیر کبیر گفت: میزان رفت و آمد از سمت غرب به شرق بسیار بالا است اما فعلا آمار دقیقی ندارم اما به قطع بالا است.