۰ نفر

امروز اتفاق افتاد؛

واکنش شهردار تهران به منتفی شدن توافق ارتش با شهردار بر سر پادگان۰۶

۲۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۰۰
کد خبر: 452469
واکنش شهردار تهران به منتفی شدن توافق ارتش با شهردار بر سر پادگان۰۶

شهردار تهران گفت:تبدیل پادگان۰۶ به بوستان در جریان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، مراسم رونمایی از ۴۰ دستگاه ناوگان حمل پسماند بیمارستانی با حضور پیروز حناچی، شهردار تهران؛ علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا شهر تهران و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

او ادامه داد: روزانه بیش از ۱۰۰ تن پسماند عفونی از بیمارستان‌ها جمع و به شیوه های بهداشتی امحا می شود. بخشی از تجهیزات برای انجام این ماموریت نو شده است و را‌ه‌اندازی این ناوگان یک روش موثر برای امحا صحیح و علمی پسماندهای ببمارستانی است. 

شهردار تهران باره نظارت بر تفکیک از مبدا زباله ها اظهار کرد: ضدعفونی و بی خطر کردن زباله های عفونی در بیمارستان ها انجام می شود اما حمل درست و دفن صحیح بخشی از پروسه است که همکاران ما در شهرداری انجام می دهند؛ اما بخش عمده ای از کار در بیمارستان ها انجام می شود.

شهردار تهران درباره مناسب نبودن اتوکلاو و بی‌خطرسازی زباله ها در بیمارستان ها و تمهیدات شهرداری برای بهبود این فرایند گفت: زمانی که زباله را از بیمارستان تحویل می گیریم فرض بر این است که بی‌خطر شدند و در اتوکلاوهای داخل بیمارستان بی خطرسازی انجام شده است . عملیات مربوط به داخل بیمارستان با وزارت بهداشت است و از آنجا به بعد بر عهده شهرداری است.

شهردار تهران همچنین در پاسخ به پرسشی درباره سرانجام تفاهمنامه ۰۶ گفت: مصوبات قانونی آن گرفته شده و در جریان است.