۰ نفر

شهردار تهران در گفت و گو با اقتصاد آنلاین:

شهرداری مانند همه ارگان‌ها توان تامین روزانه ماسک و دستکش ندارد

۱۹ فروردین ۱۳۹۹، ۸:۵۸
کد خبر: 429410
شهرداری مانند همه ارگان‌ها توان تامین روزانه ماسک و دستکش ندارد

شهردار تهران گفت: شهرداری امکان تامین روزانه ماسک و دستکش را برای نیروهای خدماتی ندارد.

اقتصادآنلاین- فائزه مومنی؛ شهردار تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه تعداد مبتلایان به کرونا در بین نیروهای خدماتی شهرداری از جمله رانندگان اتوبوس، تاکسی، مترو و نیروهای جمع‌آوری پسماند بیش از نیروهای اداری است اما در اولویت دوم دریافت ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده و دستکش قرار می‌گیرند، به خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: مواد ضدعفونی کننده و دستکش در اختیار همه آن‌ها قرار می‌گیرد اما ما هم مثل سایر ارگان‌ها این بحران را داریم و این امکان نیست که هر روز ماسک و دستکش‌شان را تعویض کنند.

او تاکید کرد که؛ همه آن‌هایی که در حوزه خدمات شهری هستند جزو اولویت شهرداری برای دریافت این ملزومات هستند.  

پیش از این محسن هاشمی، رییس شورای شهر در گفت و گویی با اقتصاد آنلاین گفته بود که؛ این موضوع یکی از مشکلات میان صف و ستاد است. معمولا ستاد تشکیل می‌شود که صف را حمایت کند اما چون همه اختیارات در اختیار ستاد است، ستاد اول خودش را تامین می‌کند و بعد به صف می‌رسد و کم کم تعداد ستادی‌ها ده برابر تعداد صفی‌ها شده است.

به گفته رییس شورای شهر تهران در حال حاضر در شهرداری تهران تعداد ستادی‌ها از صف بیشتر است و پولی هم که می‌آید ستادی‌ها سعی می‌کنند اول مسائل خودشان را حل کنند و بعد اگر اضافه آمد به صف بدهند.

هاشمی تاکید کرد؛ در نتیجه این توصیه شد که مواظبت بشود که ستاد شهرداری تهران اول نیاز خط مقدم را فراهم کند و بعد کم کم به پشت جبهه برسد و اگر این اتفاق نیفتد باید با آن مبارزه شده و مطرح شود و به پرسنل شهرداری گفته شود که اول نیاز صف را تامین کنند.