۰ نفر

مدیرعامل تاکسیرانی در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین:

استقرار خودروهای نظارتی در پایانه‌های تاکسیرانی تهران/ کرایه‌ها گران نشد

۲۷ آبان ۱۳۹۸، ۱۴:۵۱
کد خبر: 395422
استقرار خودروهای نظارتی در پایانه‌های تاکسیرانی تهران/ کرایه‌ها گران نشد

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران اعلام کرد که با وجود افزایش قیمت بنزین، نرخ کرایه‌ها افزایش پیدا نکرده است.

اقتصاد آنلاین - فائزه مومنی؛ علیرضا قنادان درپاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه برخی مردم از افزایش کرایه‌ تاکسی‌ها بعد از بالا رفتن قیمت بنزین گلایه دارند، به خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: کرایه تاکسی‌های تحت نظارت ما گران نشده و مسافربران شخصی کرایه‌شان را افزایش دادند که زیر نظر ما نیستند.

 

او با بیان اینکه با گران شدن بنزین نمی‌توان زیاد به رانندگان تاکسی فشار آورد، اظهار کرد: با این وجود از روز شنبه واحدهای نظارت ما در همه پایانه‌ها مستقر هستند و خوشبختانه اغلب رانندگان همکاری کرده و کرایه‌ها را افزایش نداده‌اند.

قنادان همچنین درباره وضعیت بد خدمت رسانی در روز شنبه گفت: تا ساعت 9 صبح ترافیک روانی داشتیم و افزایش قیمت بنزین تردد را تا حدودی کاهش داده بود به نحوی که برخی مسیرهای 49 دقیقه، یک ربع طی می‌شد.

او اضافه کرد: از ساعت 9 صبح به دلیل وقوع برخی اعتراضات و بارش برف، معابر مسدود شد و تاکسی‌ها در ترافیک ماندند. اغلب تاکسیرانان سرکار بودند و کمبود نیرو دلیل اخلال در خدمت‌رسانی نبود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران همچنین گفت که امروز وضعیت خدمت‌رسانی از روز شنبه با وجود بارندگی بهتر است و تاکسیرانان بر سرکار آمده‌اند.