۰ نفر

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران:

ماشین‌آلات به خیابان‌های پربرف نرسید

۲۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۶:۴۳
کد خبر: 395021
ماشین‌آلات به خیابان‌های پربرف نرسید

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: از بارش برف غافلگیر نشدیم و امروز ابتدای راه است و ما امیدواریم سال پربارشی را پیش‌رو داشته باشیم.

به گزارش اقتصادآنلاین، اصغر عطایی در بخش خبری ساعت ۱۳ شبکه خبر با بیان اینکه با توجه به وضعیت معابر پایتخت، به نظر می‌رسد شهرداری از برف امروز غافلگیر شده است، اظهار داشت: شهرداری از بارش برف غافلگیر نمی‌شود، امروز ابتدای کار ما برای روزهای پربارش بود و امیدواریم سال پر برف و بارانی را پشت سر بگذاریم.

وی توضیح داد: بارش برف همزمان با نیم ساعت نخست پیک ترافیکی پایتخت بود، امکان استفاده از تجهیزات ماشینی ما برای برف‌روبی از دست رفت و نقاطی در مناطق ۱ و ۵ به دلیل عدم وجود تجهیزات، دچار مشکل شد اما در همین نقاط نیز نیروهای خدمات شهری با استفاده از شن، معابر را بازگشایی و برف‌روبی کردند.

عطایی اضافه کرد: در حال حاضر معابر اصلی به دلیل برف‌ گرفتگی ندارند و مخازن زرد شن در سطح شهر گذاشته شده‌اند البته این مخازن نیاز نیست در تمام سطح شهر تعبیه شود اما در نقاطی که مورد نیاز است، کیسه‌های شن و ماسه پیش‌بینی شده تا در صورت نیاز، رانندگان از آن استفاده کنند.

وی در پاسخ به مجری برنامه در خصوص اینکه آیا هواشناسی بارش شدید برف را به مدیریت شهری اطلاع داده بود؟ گفت: ما جلسات مستمری با هواشناسی داریم و اطلاعات نقطه‌ای شهر را نیز به ما اعلام کرده بودند بنابراین غافلگیری وجود نداشت.