۰ نفر

در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین مطرح شد؛

نامه‌نگاری با پلیس فتا برای راستی‌آزمایی فیلم‌های سگ‌کشی/ پیمانکار متخلف که بود؟

۳۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۴۳
کد خبر: 375154
نامه‌نگاری با پلیس فتا برای راستی‌آزمایی فیلم‌های سگ‌کشی/ پیمانکار متخلف که بود؟

مشاور معاون خدمات شهری شهرداری تهران از نامه‌نگاری با پلیس فتا برای راستی‌آزمایی برخی از فیلم‌های مربوط به سگ‌کشی خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، امروز یکی از حامیان حقوق حیوانات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه گفته می‌شود فیلم‌های مربوط به سگ‌کشی مربوط به سال 96 است، گفته که؛ زیر تمام فیلم‌هایی که گرفته شده در صورتی که نام آنها تغییر نکرده باشد تاریخ به میلادی خورده است؛ یکی از فیلم‌ها مربوط به تاریخ 2019.3.5 است و سال 2019  از برج 10 سال گذشته شروع شده است و برخی از فیلم‌ها مربوط پاییز و زمستان 97 و چند فیلم برای فروردین 98 است.

محمدهادی حیدرزاده، مشاور معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در واکنش به این اظهار نظر در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین اظهار کرد: فیلم‌هایی که ما در اختیار داریم مربوط به سال 96 است. برای راستی‌آزمایی سایر فیلم‌ها نیز با پلیس فتا نامه‌نگاری کردیم تا آن‌ها نتیجه را به ما اعلام کنند. 

او ادامه داد: فیلم‌ها برای هر تاریخی که باشد اهمیت ندارد، زیرا پیمانکار یک نفر بوده و ما او را خلع ید کرده‌ایم. 

همچنین گفته می‌شود پیمانکار مرکز نگهداری سگ کهریزک فردی به نام نادر کرمی و از اعضای نظام دامپزشکی است که شهرداری تهران بعد از گذشت چندسال و با وجود ارتکاب به تخلفات متعدد تازه سه ماه پیش او را خلع ید کرده است.