۰ نفر

شهردار منطقه چهار تهران خبر داد:

"اسکان روزانه ۱۵۰نفر از زنان آسیب‌دیده در سامانسرای شمال شرق تهران"

۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۵:۱۹
کد خبر: 317596
"اسکان روزانه ۱۵۰نفر از زنان آسیب‌دیده در سامانسرای شمال شرق تهران"

شهردار منطقه چهار تهران گفت: با نزدیک شدن به فصل سرما سامانسرای لویزان به همراه مددسرای دائمی منطقه چهار آماده پذیرایی و اسکان ۲۰۰ نفر از زنان و مردان آسیب دیده و بی پناه است.

به گزارش اقتصادآنلاین، سیدعلیرضا حسینی با اعلام این خبر و با بیان اینکه نخستین مددسرای منطقه چهار به طور دائم میزبان افراد بی سرپناه و کارتن خواب است افزود: به منظور ارایه خدمات رفاهی به بانوان آسیب دیده اجتماعی، سامانسرای لویزان با گنجایش ۱۵۰نفر به صورت دائم و شبانه روزی پذیرای زنان آسیب دیده در شب های سرد سال است.

شهردار منطقه چهار تهران با بیان اینکه اسکان بانوان در سامانسرای لویزان تابع مقررات و شرایط خاصی است افزود: اسکان بانوان در سامانسرای لویزان توسط مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی شهرداری تهران و از طریق اخذ حکم مراجع قضایی صورت می گیرد.

وی با اشاره به نخستین مددسرای منطقه چهار تصریح کرد: در مددسرای دائمی منطقه چهار، به صورت شبانه از ۵۰ نفر مردان آسیب دیده با شام گرم و صبحانه پذیرایی شده و در این مددسرای اسکان می شوند.

حسینی خاطر نشان کرد: نخستین مددسرای منطقه چهار که تا سال ۱۳۹۴ به صورت موقت پذیرای مردان آسیب دیده بود با توجه به لزوم خدمات رسانی بیشتر در شب های سر سال، از سال ۱۳۹۵ به صورت دائم فعالیت خود را از سر گرفت.

شهردار منطقه چهار تهران افزود: هم اکنون گشت های شبانه این منطقه فعال بوده و در صورت مشاهده افراد بی خانمان، متکدی و در راه مانده این افراد به مددسرا منتقل می شوند.

وی افزود: شهروندان منطقه چهار در صورت مشاهده افراد کارتن خواب و بی سرپناه می توانند با تلفن های ۱۳۷و ۵۵۵۲۲۳۲۲تماس بگیرند .