۰ نفر

شهردار منطقه 2خبر داد:

نرم‌افزارهای جذاب برای حرکت فضایی در شهر

۲۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۱۶
کد خبر: 292609
نرم‌افزارهای جذاب برای حرکت فضایی در شهر

مرکز حمایت از استارت آپ ها و کسب و کارهای نوآورانه منطقه دو روز گذشته با حضور بیش از بیست تن از صاحبان آپ ها و ایده های هوشمندانه شهری در منطقه 2 افتتاح شد.

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ شهرداری منطقه 2 پایتخت:رسول کشت پور شهردار منطقه 2 در نشست هم اندیشی مدیران شهری و صاحبان استارت آپ ها و ایده های خلاقانه هوشمند سازی خدمات شهری اظهار داشت:این مرکز با ثبت نام از استارت آپ ها ، طراحان اپلیکیشن ها و هرگونه طرح ها و خلاقیت های نوآورانه در حوزه شهری با ایجاد فضای مناسب موجبات تسهیل ارتباط بین سرمایه گذاران ریسک پذیررا با کار آفرینان و صاحبان اپلیکیشن ها فراهم می نماید.

شهردار منطقه دو همچنین خاطر نشان کرد: پیشرفت فناوری های نوین و ضرورت استفاده از آنها در زندگی شهری به منظور حذف سفرهای غیر ضروری و تسهیل امور شهروندان در راستای پیروی از پلتفرم شهرهای هوشمند، حمایت از استارت آپ ها را ضروری می نماید.

کشت پور در این خصوص بیان داشت : شهروندان نیازمند به مدیریت شتابدهنده است و این مهم با یاری جوانان نخبه و صاحب ایده در عرصه خدمات هفت گانه امور شهری از طریق ظرفیت سازی مدیریت شهری برای آنها محقق می شود.

وی در ادامه افزود: شهرداری منطقه دو قصد دارد با حمایت از اینگونه ازافراد ضمن تشویق جوانان و صاحبان کسب وکارهای هوشمند در راستای کار آفرینی ، منطقه 2 را در مسیر هوشمند سازی شهری پیشرو نماید.

گفتنی است در این نشست شرکت کنندگان هرکدام با معرفی اپلیکیشن طراحی شده و خدمات مبتنی بر آن در خصوص چگونگی مشارکت و ارائه خدمات به شهروندان منطقه 2 و نحوه تعامل با مدیریت شهری به طرح موضوعات پرداختند و همچنین حکم دکتر نوری زاده به عنوان دبیر کمیته هوشمند سازی منطقه 2 و میرزائیان به عنوان دبیر مرکز حمایت از استارت آپ ها و کسب و کارهای نو آورانه منطقه 2 اهداء گردید.

علاقه مندان و صاحبان کسب و کارهای نوآورانه و استارت آپ ها می توانند جهت اطلاعات بیشتر به شهرداری منطقه 2 مراجعه و یا با آقای میرزائیان به شماره 09125710823 تماس حاصل نمایند.