۰ نفر

نژاد بهرام در صحن شورا:

رشد بدون برنامه‌ریزی تهران باعث ناامنی شده‌است

۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۱
کد خبر: 221053
رشد بدون برنامه‌ریزی تهران باعث ناامنی شده‌است

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش گفت: رشد بدون برنامه‌ریزی کلانشهر تهران، طراحی‌های نامناسب و ساختمان‌های متروکه و رهاشده، سبب افزایش ناامنی شهروندان به خصوص اقشار ناتوان آسیب‌پذیر شده است.

اقتصاد آنلاین - فائزه مومنی ؛ زهرا نژادبهرام در هشتمین جلسه شورای تهران، ری و تجریش در تذکری نسبت به نقاط جرم‌خیز و فضاهای بی‌دفاع شهری، گفت: رشد بدون برنامه‌ریزی کلانشهر تهران، طراحی‌های نامناسب و ساختمان‌های متروکه و رهاشده، سبب افزایش ناامنی شهروندان به خصوص اقشار ناتوان آسیب‌پذیر شده است.

وی ادامه داد: طبق بند «س» ماده ۱۰۴ شهرداری موظف به شناسایی، پیگیری و بهسازی و رفع فضای بی‌دفاع شهری است؛ با این حال گزارش عملکرد شهرداری تهران در طول سه سال گذشته صرفاً به اعلام تعدادی از فضاهای بی‌دفاع شناسایی و بهسازی شده، بسنده کرده؛ بدون آنکه مکان‌هایی که فضای بی‌دفاع شناسایی شده، آدرس و موقعیت اماکن بهسازی شده، شاخص‌های این شناسایی و نحوه دسترسی به نقشه الکترونیکی برای دسترسی به فضاهای بی‌دفاع وجود داشته باشد.

نژادبهرام از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران تقاضا کرد به مکاتبه‌ای که در این خصوص با آنها داشته، پاسخ شفاف و روشنی بدهند.