۰ نفر

وزیر کشور به مجلس گزارش داد؛

«پایان ارائه خدمات» به بی حجاب ها / مراکز صنفی رعایت نکنند، «پلمب» می شوند

۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۲۵
کد خبر: 712064
«پایان ارائه خدمات» به بی حجاب ها / مراکز صنفی رعایت نکنند، «پلمب» می شوند

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر کشور گفت کسانی که مرتکب کشف حجاب در سطح جامعه شوند و یا بی‌حجاب و بدحجاب داشته باشند، ابتدا به صورت پیامکی تذکر دریافت می‌کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز این کمیسیون گفت: در جلسه امروز، احمد وحیدی وزیر کشور با حضور در کمیسیون گزارشی از اجرای طرح عفاف و حجاب توسط فراجا به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

وی افزود: در این گزارش، ضمن تأکید بر فرهنگ‌سازی در حوزه عفاف و حجاب عنوان شده بود که به جای برخورد فیزیکی، برخورد هوشمندانه در طرح عفاف و حجاب در دستورکار فراجا قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار کرد: وزیر کشور گفت کسانی که مرتکب کشف حجاب در سطح جامعه شوند و یا بی‌حجاب و بدحجاب داشته باشند، ابتدا به صورت پیامکی تذکر دریافت می‌کنند.

جوکار خاطرنشان کرد: وزیر کشور عنوان کرد که بعد از تذکر پیامکی، در صورت اصرار فرد بر عدم رعایت حجاب در مراکز خدمات عمومی، به این قبیل افراد خدمتی ارائه داده نمی‌شود و در صورت اصرار افراد به عدم رعایت حجاب پس از این مرحله موضوع برای بررسی بیشتر به قوه‌قضائیه ارسال خواهد شد.

وی افزود: همچنین در گزارش وزیر کشور آمده بود که واحدهای صنفی که در آن‌ها عفاف و حجاب رعایت نشود، پلمب می‌شوند.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار کرد: پس از قرائت گزارش وزیر کشور درباره اجرای طرح عفاف و حجاب، اعضای کمیسیون حمایت خود را از اجرای این طرح توسط فراجا اعلام کردند.