۰ نفر

رییس سازمان انرژی اتمی:

هیچ انحرافی در برنامه هسته ای ایران وجود ندارد

۳۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۱۸
کد خبر: 669889
هیچ انحرافی در برنامه هسته ای ایران وجود ندارد

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: براساس گزارش‌های مکرر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هیچ‌گونه انحرافی در برنامه هسته‌ای ایران وجود ندارد بنابراین با غوغاسالاری نمی‌توانند اهداف خود را پیش ببرند.

 به گزارش اقتصادآنلاین، محمد اسلامی در آئین گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: کسانی که به دنبال منزوی کردن ایران هستند، نمی‌توانند این دستاورد را تحمل کنند.

وی ادامه داد: نباید ناامید بود بلکه باید کار و تلاش را سرلوحه قرار داد و باید ایثارگرانه گام‌های محکم را برای پیشرفت کشور برداشت تا زیرساخت‌های مورد نیاز برای پیشرفت اقتصادی و اجتماعی و حوزه فناوری و صنعتی بیشتر شود و آسیب‌پذیری ما از بین رود و از آن طریق بتوان با وضعیت متفاوت‌تری کیفیت زندگی و معیشت مردم را ارتقا داد و در اقتصاد ملی اثرگذار بود.

رییس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: دشمنان همواره به دنبال آسیب رساندن و تضعیف جمهوری اسلامی ایران هستند به‌طوری که برنامه‌ریزی فراوانی برای تحت‌الشعاع قرار دادن سفر رئیس جمهور به نیویورک انجام داده‌اند.

اسلامی افزود: پیوستن ایران به گروه شانگهای، دستاورد بسیار مهمی بود که پس از سال‌ها تلاش نتیجه داد و ایران به عضویت گروه شانگهای پذیرفته شد.