۰ نفر

رییس کمیسیون شوراهای مجلس مطرح کرد؛

حضور وزرای ورزش و کشور در مجلس برای بررسی اتفاقات بازی ایران و لبنان

۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۲۰
کد خبر: 625257
حضور وزرای ورزش و کشور در مجلس برای بررسی اتفاقات بازی ایران و لبنان

رییس کمیسیون شوراهای مجلس از حضور وزرای ورزش و کشور در این کمیسیون برای رسیدگی به حواشی بازی ایران و لبنان در مشهد خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، در پی اتفاقات و حواشی ایجاد شده در روز بازی ایران و لبنان در مشهد، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس ماموریت داد تا این موضوع را پیگیری کند.

محمدصالح جوکار رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در همین راستا در گفت‌وگو گفت: جلسه امروز کمیسیون با حضور وزرای ورزش و جوانان و کشور در راستای ماموریت ویژه رییس مجلس و به منظور بررسی حواشی ایجاد شده در روز بازی ایران و لبنان در مشهد  است.

وی افزود: قرار است تا وزرای ورزش و کشور گزارشی از اتفاقات پیش آمده پیرامون بازی ایران و لبنان در مشهد به اعضا کمیسیون ارایه دهند.

رییس کمیسیون شوراهای مجلس بیان کرد: در صورتی که گزارشات ارایه شده کافی نباشد ، کارگروهی از کمیسیون برای بررسی موضوع به مشهد سفر خواهند کرد تا با مسیولان مربوطه جلساتی برگزار کنند.

جوکار تصریح کرد: پس از بررسی‌ها لازم گزارشی از سوی اعضای کمیسیون تهیه و برای ارزیابی در اختیار هییت رییسه قوه مقننه قرار خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نایب رییس کمیسیون اصل نود از تشکیل پرونده‌ای ویژه در این کمیسیون برای بررسی علل بروز این حواشی خبر داده بود.

لازم به ذکر است، پیش از این آیت‌الله رییسی با صدور دستور ویژه، وزیر کشور را مسیول  پیگیری فوری علل بروز اتفاقات در حاشیه دیدار ایران و لبنان کرده بود.