۰ نفر

باهنر: دیدار با روحانی برای تشکیل دولت سایه نبود

۱۴ بهمن ۱۴۰۰، ۲۳:۰۰
کد خبر: 606847
باهنر: دیدار با روحانی برای تشکیل دولت سایه نبود

قائم مقام دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین خبر دیدار روحانی و باهنر را تایید و اعلام کرد این دیدار برای تشکیل دولت سایه نبوده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، علیرضا خجسته‌ پور درباره دیدار روحانی، ناطق نوری، باهنر، خاتمی و جهانگیری گفت: روحانی با باهنر به صورت دو نفره دیدار کردند اما خبر به شکلی منتشر شده که این دیدارها جمعی بوده اما به این صورت نیست. البته باهنر با جناب ناطق نوری، تحت عنوان هیئت رییسه مجلس پنجم، به صورت یک تا دو ماه یک بار جلساتی دارند. همچنین که باهنر دیداری با خاتمی نداشتند اما چند ماه پیش با لاریجانی نیز دیدار داشتند.

وی درباره جزییات دیدار ان روحانی و باهنر گفت: به هر صورت فردی هشت سال رییس جمهور و فرد دیگری هم هشت سال نایب رییس مجلس شورای اسلامی بودند و دو فرد سیاسی کشور، ممکن است حرف و سخنی از هر دری زده باشند اما بر روی محور خاصی صحبت نکردند.

وی همچنین درباره اینکه گفته می‌شد قرار است نتیجه این جلسات تشکیل دولت سایه باشد، گفت: منظور آن بیشتر به سمت روحانی بوده است. قبل از آنکه خیلی از چهره‌ها بیایند از رییسی حمایت کنند، باهنر از ایشان اعلام حمایت کردند و ستاد زدند. باهنر هم دیدارهای مختلفی با اعضای هیئت دولت، روسای قوای سه گانه، نمایندگان مجلس فعلی و نمایندگان سابق دارند و مواضع و پیشنهاداتشان را در آن دیدارها ابراز می نمایند اما اینکه نتیجه جلسه دیدار ان روحانی و باهنر به منظور تشکیل دولت سایه باشد چنین چیزی صحیح نیست.