۰ نفر

دستور مهم محسنی اژه ای به قضات در مورد پرونده‌ های قصاص

۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۲۸
کد خبر: 545387
دستور مهم محسنی اژه ای به قضات در مورد پرونده‌ های قصاص

رییس قوه قضاییه گفت: تلاش ما این است که در دستگاه قضا مشکلی به مشکلات مردم ایلام اضافه نشود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا؛ حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای روز پنج شنبه در نشست با قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان ایلام اظهار کرد: مردم ایلام سختی‌های زیادی کشیدند و خدمت به به مردمی که ۳ هزار شهید و ۱۲ هزار نفر جانباز را تقدیم کرده‌اند مایه افتخار است.

و ی با بیان اینکه مشکلات مردم و مسائل اجتماعی و قضایی خیلی زیاد است و امروز امروز این امکان را داریم که با اختیاراتی که داریم بتوانیم از مشکلات مردم گره گشایی کنیم، تصریح کرد: در استان چند سرمایه بزرگ از جمله ایمان و اعتقاد مردم استان سرمایه بزرگی است و این سرمایه برکات زیادی را به دنبال داشته است و سرمایه معنوی دیگر خانواده معظم شهدا جانبازان و ایثارگران و جانبازانی است که بزرگترین سرمایه خود را از دست داده‌اند.

رییس قوه قضاییه ادامه داد: اما با وجود سرمایه های معنوی و مادی فراوان چرا باید حتی یک نفر جوان ایلامی بیکار باشد.اگر مشکل برنامه‌ریزی و تلاش و تدبیر داریم باید اهتمام بیشتری برای حل این مشکلات داشته باشیم.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: گرفتاری‌ها کمبودهای دستگاه قضا را می دانم استرس خانواده قضا و مسایلشان را می‌دانم اما از شما می‌خواهم به خاطر خدا و به خاطر مردم خدمت بیشتری بکنید و تا جایی که ممکن است به مشکلات مردم اضافه نکنید و تا جایی که ممکن است از بار زندان‌ها بکاهند.

رییس قوه قضاییه خطاب به قضات تاکید کرد: تا جایی که ممکن است برای جلوگیری از قصاص از ظرفیت های مردم، ریش سفیدان و بزرگان استان استفاده شود.