۰ نفر

قدر دانی رییس ستاد کشوری کارآفرینان از حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری

۲۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۰۰
کد خبر: 537732
قدر دانی رییس ستاد کشوری کارآفرینان از حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری

معاونت روابط عمومی و تبلیغات ستاد کارآفرینان و فعالان اقتصادی، امین شاکری ریاست این ستاد، طی پیامی از حضور پرشور و گسترده مردم ایران به ویژه کارآفرینان و فعالان اقتصادی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ معاونت روابط عمومی و تبلیغات ستاد کارآفرینان و فعالان اقتصادی، امین شاکری ریاست این ستاد، طی پیامی از حضور پرشور و گسترده مردم ایران به ویژه کارآفرینان و فعالان اقتصادی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقدیر و تشکر نمود.

 متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور پرشکوه و انقلابی مردم مؤمن و شریف ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مصداق واقعی حماسه سیاسی بود و برگ زرین دیگری را در تاریخ پر افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران رقم زد و موجب سرافکندگی دشمنان کشور گردید.

پیروزی شکوهمند و پرصلابت کاندیدای اصلح و انقلابی حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رییس ی به تمام ملت بزرگ ایران و دلسوزان انقلاب اسلامی تبریک عرض مینماییم.

رجای واثق داریم که در دولت مردمی ایشان ، شاهد تحولات گسترده در اقتصاد کشور به منظور بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و حمایت از فعالیت های مولد اقتصادی در جهت ایرانی قوی خواهیم بود.

همچنین امیدواریم در سایه عنایات الهی و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با به کارگیری مدیران جهادی و انقلابی در مسیر اعتلای ارزش های اخلاقی و اسلامی، گام های موثری در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن سازی ایران اسلامی برداشته شود.

بر خود فرض میدانیم که مراتب قدردانی و سپاس خود را از تمامی کارآفرینان، صنعتگران، تولیدکنندگان و تشکّل های اقتصادی و همچنین سایر ستادهای همکار در سراسر کشور که به انحاء مختلف ما را در این مسیر یاری نمودند، اعلام نماییم.

با تشکر و تجدید احترام

امین شاکری

رییس ستاد کشوری کارآفرینان و فعالان اقتصادی