۰ نفر

اسرار کاهش وزن روزانه فاش شد

۷ آبان ۱۳۹۹، ۰:۴۸
کد خبر: 477133
اسرار کاهش وزن روزانه فاش شد

مطالعات مختلفی وجود دارد که نکات و راهکار‌هایی برای کاهش وزن به شما نشان می‌دهد. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که ۱۵ دقیقه بیشتر از حد معمول خوابیدن می‌تواند به کاهش وزن کمک کند. مطالعه دیگری می‌گوید خوردن صبحانه در عرض ۳۰ دقیقه از خواب بیدار شدن می‌تواند به کاهش وزن کمک کند.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، این مطالعه که توسط انجمن قلب آمریکا منتشر شده است قرار گرفتن در یک مقیاس روزانه ممکن است کلید کاهش وزن باشد.
این مطالعه ۱۲ ماهه ۱۰۴۲ بزرگسال و وزن آن‌ها را در طول سال ردیابی کرد. دلیل موفقیت کسانی که کاهش وزن روزمره مداوم داشتند، نظارت بر خود بود. بر اساس مطالعه‌ای که توسط مجله آکادمی تغذیه و رژیم غذایی منتشر شده است، نظارت بر خود یکی از جنبه‌های مهم برنامه‌های مداخله‌ای کاهش وزن است. در مطالعات خود، آن‌ها دریافتند که ارتباط معنی داری بین نظارت بر خود و کاهش وزن به طور مداوم یافت می‌شود.
ترکیبی از سنجش وزن روزانه، رعایت رژیم غذایی مناسب و ورزش‌های سبک می‌تواند نوسان‌های وزن را کنترل کرده و به شما در کاهش وزن کمک کند. افزون بر این ها، افزایش مصرف مایعات، کنترل سطح هورمون‌ها، بررسی سطح فعالیت و مواردی مشابه در کنترل وزن شما موثر است.
با این حال، توجه به این نکته نیز مهم است که برای برخی، قرار گرفتن در مقیاس روزانه می‌تواند یک وسواس ناسالم ایجاد کند، پزشکان می‌گویند اگر قرار گرفتن در مقیاس به طور منظم برای سلامت روان شما مفید نیست، یافتن راه‌های دیگری که باعث ایجاد نظارت بر خود در زندگی شما می‌شود می‌تواند مفید باشد.