۰ نفر

طرز تهیه کیک ولنتاین؛ کاپ کیک ردولوت مخملی

۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۱۷
کد خبر: 677283
طرز تهیه کیک ولنتاین؛  کاپ کیک ردولوت مخملی

کاپ کیک، کیک یک نفره ای می باشد که اکثرا در جشن تولدها و مهمانی های عصرانه سرو می شود. معمولا برای تزیین آن از خامه و شکلات های خرد شده استفاده می شود. در این مطلب طرز تهیه کاپ کیک ردولوت قرار داده شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛این یک قانون است که ما همیشه روزهای خوب و شاد را با خوراکی‌ها و دسرهای شیرین مثل کیک جشن می‌گیریم. کیک نه تنها باعث گسترش شادی و عشق در میان شما و عزیزانتان می‌شود بلکه راهی آسان برای نشان دادن احساسات شما به یک فرد خاص و ویژه است. بنابراین بهترین ایده برای سورپرایز عشقتان در روز خاصی مثل ولنتاین تهیه یک کیک ولنتاین خوشمزه و باب میل او است.

کاپ کیک نوعی کیک فانتزی و یک نفره می باشد که به دلیل فانتزی بودن آن طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. امروزه در قنادی و شیرینی فروشی ها کاپ کیک و انواع آن با طعم های مختلف تهیه و به فروش می روند. جالب است بدانید محبوبیت کاپ کیک ها به اندازه ای زیاد است که علاقمندان زیادی به دنبال و آموزش و پخت این کیک ها می باشند. طرز تهیه کاپ کیک ردولوت که مورد علاقه افراد زیادی است را در این مطلب آموزش می دهیم.

پس از رایج شدن کاپ کیک ها نظیر کاپ کیک پرتقالی و کاپ کیک شکلاتی و غیره، این کاپ کیک ها به محبوب ترین کیک های خانگی تک نفره تبدیل شده اند که به راحتی می توانید آن را تهیه کنید. کاپ کیک ردولوت به کاپ کیک قرمز مخملی معروف است.

کاپ کیک ردولوت خامه ای


در این زمینه بخوانید؛

کاپ کیک ردولوت

مواد لازم

    تخم مرغ ۱ عدد

    شکر ۳/۴ پیمانه

    کره ۵۵ گرم

    پودر کاکائو ۱ قاشق غذاخوری

    آرد قنادی ۱ و ۱/۴ پیمانه

    رنگ خوراکی ۱ قاشق غذاخوری

    جوش شیرین ۱/۲ قاشق چای خوری

    بیکینگ پودر ۱/۲ قاشق چای خوری

    وانیل ۱ قاشق چای خوری

    نمک ۱/۲ قاشق چای خوری

    باتر میلک ۱/۲ پیمانه

    سرکه سفید ۱ قاشق چای خوری

طرز تهیه کاپ کیک ردولوت مخملی

کاپ کیک ردولوت یک نفره

ابتدا برای تهیه کاپ کیک مخملی برای ولنتاین تمامی مواد را از ۳۰ دقیقه قبل از یخچال در بیاورید تا با دمای محیط یکی شوند. به دلیل اینکه باتر میلک در ایران وجود ندارد ما آموزش باتر میلک خانگی را به شما می دهیم  برای تهیه کردن باتر میلک ۱/۲ پیمانه شیر پرچرب را داخل لیوان بریزید و به آن ۱/۲ قاشق چای خوری سرکه سفید اضافه کنید و به مدت ۱۲ دقیقه کنار بگذارید.

در مرحله دوم یک کاسه مناسب بردارید و شکر را درون کاسه بریزید و کره را به آن اضافه کنید. در ادامه وانیل و تخم مرغ را بی افزایید و با همزن برقی به خوبی هم بزنید با یکدست شود و پودر کاکائو را اضافه کنید.

سپس رنگ خوراکی ژله ای قرمز را بردارید و به مواد اضافه کنید و تا زمانی که رنگ کاملا مخلوط شود مخلوط کنید. سپس نمک و باتر میلک را که در مرحله اول درست کردید را بی افزایید. سپس آرد و بکینگ پودر را دوبار الک کرده و به مواد اضافه کنید. دقت داشته باشید زمانی که آرد را اضافه کردید با همزن دستی از آن به بعد هم بزنید.

اگر می خواهید کاپ کیک مخملی و  نرم  برای ولنتاین داشته باشید جوش شیرین همراه با سرکه سفید را مخلوط کنید و به مواد اضافه نمایید. و تا زمانی که خوب مواد مخلوط شوند هم بزنید.

در مرحله آخر قالب مافین را با روغن چرب کنید و سپس برای ریختن مواد نصف کمتر مواد را در قالب بریزید و زمانی که تمامی قالب ها تا نصفه پر شدند، یک بار قالب را به سطح بکوبانید تا خوب صاف شوند. قالب را در دمای ۱۸۰ درجه به مدت ۳۰ دقیقه بگذارید و در حین پخته شدن به کاپ کیک سر بزنید.

کاپ کیک ردولوت