۰ نفر

بستری شدن مجدد شجریان در بیمارستان؛

شرایط محمدرضا شجریان ایده‌آل نیست

۱۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۷
کد خبر: 471942
شرایط محمدرضا شجریان ایده‌آل نیست

پزشک معتمد محمدرضا شجریان از بستری شدن مجدد این خواننده در بیمارستان و ایده‌آل نبودن شرایط جسمی این هنرمند خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، حسن عباسی ضمن تایید خبر بستری شدن محمدرضا شجریان در بیمارستان از روز گذشته، گفت: متاسفانه به دلیل گرفتاری‌هایی ریوی و مسائلی که از مدت‌ها قبل گریبان‌گیر استاد شجریان بود از عصر روز گذشته دوباره به بیمارستان منتقل و در بخش مراقب‌های ویژه بستری شده است.

وی افزود: متاسفانه اکنون شرایط ایده آلی ندارند اما امیدوارم هرچه زودتر مشکلات مرتفع شود.

هیات مدیره بیمارستان جم نیز در همین راستا اطلاعیه شماره یک خود را در ساعت ۱۰ صبح روز چهاردهم مهر ماه منتشر کرده که در آن آمده است: در راستای اطلاع‌رسانی به مردم هنردوست و هم‌میهنان عزیز به استحضار می‌رساند، استاد عزیزمان دیروز عصر با شرایط عمومی قلبی و ریوی –تنفسی ناپایدار و افت سطح هوشیاری، افت فشار خون و پلاکت در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

در این اطلاعیه تأکید شده است: با توجه به شرایط ناپایدار بالینی از ملت عزیز خواهشمندیم از درگاه خداوند متعال برای اسطوره آواز ایران سلامتی و بهبودی مسئلت نمایند.

محمدرضا شجریان پیش از این و در پی تشدید بیماری به دلیل عفونت شدید و افت فشار از روز شنبه ۲۵ مرداد در بیمارستان جم و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده بود که با بهبود نسبی وضعیت عمومی از روز سوم شهریور ماه مرخص و ادامه روند درمانی خود را در منزل پیگیری می‌کرد.