۰ نفر

معرفی تاثیرگذارترین سلبریتی در شبکه‌های اجتماعی +عکس

۶ خرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۳۵
کد خبر: 441984
معرفی تاثیرگذارترین سلبریتی در شبکه‌های اجتماعی +عکس

با وجود این‌که سلنا گومز دارای بیشترین طرفدار در شبکه‌های اجتماعی نیست، مارک زاکربرگ او را تاثیرگذارترین چهره در اینستاگرام و فیس‌بوک می‌داند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران آرت، مارک زاکربرگ موسس ۳۶ ساله فیس بوک و مدیرعامل اینستاگرام و واتساپ اخیرا در گفتگوی جدیدش سلنا گومز خواننده و بازیگر ۲۷ ساله را مهم‌ترین و تاثیرگذارترین فرد اینستاگرام و فیس بوک نامید.

او در این باره گفت: "با وجود اینکه سلنا گومز، بیشترین فالور رو در اینستاگرام را ندارد اما تنها شخصی هست که توانایی ایجاد تغییراتی در این برنامه برای کمک به دیگران دارد و به نظر من مهم‌ترین و تاثیرگذارترین شخص در اینستاگرام و فیس بوک است"

‌سلنا گومز اولین شخصی بود که در اینستاگرام به ۱۰۰ میلیون فالوور رسید و مدت ها بیشترین تعداد دنبال‌کننده را در فضای اینستاگرام داشت. اما طی چند سال اخیر با کم شدن فعالیتش به دلیل مشکلات شخصی و بیماری‌اش این جایگاه را در اینستاگرام از دست داد.

سلنا گومز
​در حال حاضر عنوان پرطرفدارترین سلبریتی در اینستاگرام در اختیار کریستیانو رونالدو، ستاره تیم فوتبال یوونتوس و تیم ملی پرتغال است. پس از او آریانا گرانده خواننده و دواین جانسون بازیگر قرار دارند. سلنا گومز نیز در رتبه بعدی است.

۱۰ صفحه پرفالوور اینستاگرام به ترتیب زیر هستند:

اینستاگرام: ۳۵۰ میلیون

کریس رونالدو: ۲۲۰ میلیون

آریانا گرانده: ۱۸۷ میلیون

دواین جانسون: ۱۸۴ میلیون

سلنا گومز: ۱۷۷ میلیون

کایلی جنر: ۱۷۷ میلیون

کیم کارداشیان: ۱۷۱ میلیون

مسی: ۱۵۲ میلیون

بیانسه: ۱۴۶ میلیون

نیمار: ۱۳۸ میلیون