۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

آپارتمان های ۷۰ متری مناطق جنوب تهران چند؟

۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۵۱
کد خبر: 624893
آپارتمان های ۷۰ متری مناطق جنوب تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۷۰ متری جنوب تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ به دلیل این‌که قیمت مسکن اخیرا جهش‌های زیادی را تجربه کرده است، متقاضیان مسکن به دنبال خانه هایی با قیمت‌های مناسب‌تر می‌گردند. در ادامه به بررسی قیمت واحدها در مناطق مختلف جنوب تهران خواهیم پرداخت.

نازی آباد یکی از مناطق پرطرفدار جنوب تهران است. در این منطقه برای خرید یک واحد ۶۰ متری که ۳ سال از ساخت آن می‌گذرد و یک خوابه است، به ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان بودجه نیاز است. اگر‌ در همین منطقه قصد خرید یک واحد ۶۴ متری که ۳۰ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۱ خوابه است را دارید، به ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان سرمایه نیاز دارید. همچنین خرید واحدی با متراژ ۷۴ متر که ۱۳ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۲ خواب دارد، به ۱ میلیارد و ۶۱۷ میلیون تومان سرمایه نیاز دارد.

یک واحد آپارتمان ۶۰ متری در شوش که دارای ۱ خواب است و ۹ سال از ساخت آن می‌گذرد، ۱ میلیارد تومان قیمت دارد.

سرمایه لازم  برای خرید یک واحد ۷۲ متری در مولوی که ۱۱ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۲ خواب دارد ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان است. همچنین واحد ۵ ساله‌ای که ۶۶ متری و تک خوابه است ۹۹۰ میلیون قیمت دارد.

یک آپارتمان ۷۰ متری که در منیریه قرار دارد و ۱۵ سال از ساخت آن می.گذرد و ۲ خواب دارد ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است. همچنین یک واحد ۶۰ متری در منیریه که ۱۸ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۲ خواب دارد ۱ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان قیمت دارد. 

واحدی در جوادیه با متراژ ۷۰ متر که ۱۸ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۲ خواب نیز دارد ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

WhatsApp Image 2022-04-03 at 1.49.21 PM