۰ نفر

مسافران شمال از کدام جاده تردد کنند؟

۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۴۲
کد خبر: 620526
مسافران شمال از کدام جاده تردد کنند؟

معاون راهداری سازمان راهداری گفت: هم اکنون مسیر یک طرفه تردد خودروها از آزادراه تهران - شمال را بازگشایی کرده‌ایم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رضا اکبری گفت: تیمی از کارشناسان و مدیران سازمان راهداری برای بازدید از رانش زمین در جاده چالوس به محل اعزام شده و اقدامات لازم برای رفع این رانش زمین را در دستور کار خود قرار داده‌اند. با همکاری پیمانکاران آزادراه تهران - شمال اقدام به سونداژ کرده و امیدوار هستیم تا روز جمعه بتوانیم این مسیر را بازسازی و ایمن سازی کنیم.

به گفته معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هم اکنون بخشی از محور سالم و امکان تردد به صورت یک طرفه وجود دارد و تا پایان هفته کار بازسازی جاده چالوس به اتمام می‌رسد، اما هم اکنون در مسیر شمال به جنوب این جاده به صورت یکطرفه اجازه ترافیک داده شده است.

شانه خاکی ۶ متر تردد یکطرفه محل شکاف جاده نیز آسفالت شده تا خودرو‌ها از آن عبور کنند. همچنین با پلیس راهور به توافق رسیدیم برای تردد جنوب به شمال از تونل البرز در قطعه ۲ آزادراه تهران – شمال در طول دوره تعمیرات استفاده شود تا پس از تعمیر نهایی جاده، بار دیگر تردد به محور باز گردد.

۲۱ اسفند ماه به علت رانش زمین، مسیر کرج - چالوس محدوده سیاه بیشه مسدود شد که به گفته بسیاری از کارشناسان این رانش زمین در طول سال‌های گذشته بی سابقه بوده است.به