۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌ دهد؛

یک خانه در گیشا چند؟

۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۱۴
کد خبر: 551959
یک خانه در گیشا چند؟

آپارتمان‌های محله گیشا از متری 35میلیون تومان شروع شده و به متری 80 تا 90میلیون تومان هم می‌رسد.

اقتصاد آنلاینسیده زهرا محمودی؛ گیشا یکی از محله‌های تهران در منطقه2 شهرداری این شهر است؛ این محله در غرب تهران قرار داشته و قیمت مسکن نیز در آن بالاست؛ برای خرید یک خانه در گیشا باید هزینه‌ای بیشتر از متوسط قیمت مسکن در تهران پرداخت کنید؛ چرا که غالب واحدهای این محله قیمتی بالاتر از متوسط قیمت مسکن در این محله دارد؛ در ادامه این گزارش با جزییات بیشتر، به بررسی قیمت مسکن در این محله از زبان یک کارشناس مشاور املاک خواهیم پرداخت.

یک کارشناس مشاور املاک که در محله گیشا فعالیت دارد، در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین در خصوص قیمت مسکن در این محله اظهار داشت: قیمت مسکن در گیشا رنج متفاوتی را شامل شده و از متری 35میلیون تومان شروع شده و تا متری 90میلیون تومان می‌رسد.

وی در پاسخ به این سوال که با سرمایه 3ونیم تا 4میلیارد تومانی در کجای گیشا و چه واحدهایی می‌توان خرید گفت: با این بودجه می‌توانید در کوچه‌های فرد واحدی بین 70 تا 80متر و با سن 10سال به بالا بخرید؛ اما اگر متراژ برایتان اهمیت ندارد، امکان خرید واحد کوچکتر ولی نوساز هم وجود دارد.

همچنین خانه‌های نوساز گیشا از متری 45میلیون تومان شروع می‌شود و تا 80 الی 90میلیون هم می‌رسد؛ بستگی دارد که واحد مدنظر شما چه امکاناتی داشته باشد و در کجای این محله قرار گرفته باشد. مثلا کوچه‌های زوج واحدهای گران‌تری را دارد.

وی در پایان اظهار داشت: قیمت مسکن در این محله طی یک ماه اخیر کاهشی نداشته و آینده قیمت مسکن نیز مشخص نیست؛ باید دید شرایط به چه سمت و سویی خواهد رفت.