۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت مسکن در صادقیه تهران

۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۲۹
کد خبر: 548948
قیمت مسکن در صادقیه تهران

قیمت خانه‌های نوساز محله صادقیه در پایتخت از متری 35 الی 40میلیون تومان شروع می‌شود.

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛ صادقیه یک محله در منطقه2 شهرداری است و در غرب تهران قرار دارد؛ این محله از محله‌هایی است که متقاضیان زیادی در حوزه خرید مسکن دارد و واحدهای آن غالبا قیمتی بالاتر از متوسط قیمت مسکن در تهران دارد.

یک کارشناس مشاور املاک که در محله صادقیه تهران فعالیت دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین در خصوص کف و سقف قیمت مسکن در این محله اظهار داشت: واحدهای صادقیه از متری 25 الی 30میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و به متری 60میلیون تومان هم می‌رسد؛ واحدهای نوساز نیز از متری 40میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. البته واحدهای بزرگتر ممکن است با ارقام پایین‌تری به فروش برسد؛ مثلا یک واحد 150متری نوساز با قیمت 35 یا 36میلیون تومان در هر متر مربع هم پیدا می‌شود ولی خانه‌های کوچک قیمت بالاتری دارد. همچنین واحدهای قدیمی‌تر نیز تقریبا از متری 25 الی 30میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود که در اینجا باید شرایط ملک را دید.

وی در پاسخ به این سوال که با دو میلیارد تومان چه خانه‌ای می‌توان در این محله خرید، به اقتصادآنلاین گفت: با این بودجه امکان خرید یک واحد 20 تا 30سال ساخت وجود دارد؛ البته واحدهای متراژ پایین.

این کارشناس مشاور املاک تاکید داشت: شرایط مصالح ساختمانی به شکلی است که نه تنها نمی‌توان به کاهش قیمت مسکن امید داشت، بلکه احتمال افزایش قیمت هم وجود دارد.