۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

خانه های بزرگ تهران چند؟

۱۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۶
کد خبر: 541769
خانه های بزرگ تهران چند؟

در گزارش پیش رو به بررسی قیمت برخی از خانه‌های متراژ بالایی که طی یک ماه اخیر در تهران معامله شده است، خواهیم پرداخت.

اقتصاد آنلاینسیده زهرا محمودی؛ آپارتمان‌های متراژ بالا معمولا در نقاط گران قیمت شهر معامله و خرید و فروش می‌شود و از این رو قیمت برخی از این واحدها بسیار بالاست؛ در این گزارش قصد داریم تا به بررسی قیمت برخی از واحدهای متراژ بالایی که طی یک ماه اخیر در شهر تهران معامله و در سامانه اطلاعات بازار املاک ایران ثبت شده است، بپردازیم.

توجه داشته باشید این ارقام براساس معاملات انجام‌ شده طی یک ماه اخیر است و فقط نمونه‌ای از معاملاتی که در این محله‌ها صورت گرفته را نشان می‌دهد؛ از این رو به طور مطلق قیمت مسکن را عنوان نمی‌کند. قیمت مسکن در هر محله باتوجه به عوامل مختلف متفاوت بوده و برای تبیین قیمت دقیق مسکن در هر محله باید شرایط ملک را نیز مورد توجه قرار داد. اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در ارقام و قیمت‌ها نداشته و قیمت مسکن در هر محله می‌تواند کوچه به کوچه متفاوت باشد.

قیمت مسکن در تهران

یک دستگاه آپارتمان 300متری و نوساز در شهرک ژاندارمری متری 144میلیون و 666هزار تومان به فروش رسید. برای خرید واحدی 227متری و یک ساله در امیرآباد نیز 66میلیون و 21هزار تومان در ازای هر متر مربع هزینه پرداخت شده است.

قیمت مسکن برای خرید واحدی 225متری و 64ساله در سی متری جی 32میلیون و 577هزار تومان در ازای هر متر مربع بوده است. واحدی 395متری و 23ساله در فرشته نیز متری 74میلیون تومان فروخته شد.

از دیگر محله‌های تهران که آپارتمان‌های متراژ بالای زیادی در آن معامله می‌شود، می‌توان به دروس اشاره داشت. واحدی 200متری و نوساز در این محله متری 100میلیون تومان معامله شد. همچنین قیمت مسکن جهت خرید واحدی 339متری و 10ساله در نیاوران 92میلیون تومان در ازای هر متر مربع بود.

فاطمی یک محله در منطقه6 شهرداری و مرکز تهران است که واحدهای متنوع زیادی در آن معامله می‌شود. واحدی 244متری و نوساز در این محله متری 61میلیون و 292هزار تومان فروش رفت. برای خرید واحدی 200متری و 10ساله در قلهک نیز 62میلیون و 758هزار تومان برای هر متر مربع پرداخت شد.