۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

آپارتمان های نوساز و ارزان تهران چند؟

۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۲۶
کد خبر: 540634
آپارتمان های نوساز و ارزان تهران چند؟

در گزارش پیش رو به بررسی قیمت برخی از واحدهای نوساز که در ارزان‌ترین مناطق تهران معامله شده است، خواهیم پرداخت.

اقتصاد آنلاینسیده زهرا محمودی؛ باتوجه به آخرین گزارش منتشرشده در بانک مرکزی، مناطق 16، 17، 18 و 20 از ارزان‌ترین مناطق تهران برای خرید مسکن محسوب می‌شود. متوسط قیمت مسکن در این مناطق بین 12میلیون و 610هزار تومان تا 15میلیون و 840هزار تومان برای هر متر مربع متغیر بوده است. در ادامه این گزارش به بررسی قیمت برخی از واحدهای نوسازی که طی یک ماه اخیر دراین مناطق تهران معامله شده است، خواهیم پرداخت.

قیمت مسکن

لازم به ذکر است؛ قیمت‌ها براساس معاملاتی است که طی یک ماه اخیر انجام و در سامانه اطلاعات بازار املاک ایران ثبت شده است. اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و این ارقام تنها نمونه‌ای از معاملات است که طی یک ماه اخیر در مناطق ارزان قیمت تهران به فروش رفته و به طور مطلق قیمت مسکن در محله‌های مذکور را عنوان نمی‌کند. قیمت مسکن در هر محله باتوجه به شرایط ملک متفاوت خواهد بود.

واحدهای نوساز در ارزان‌ترین مناطق تهران

یافت آباد یکی از محله‌های ارزان قیمت تهران به شمار می‌آید. واحدی 40متری و نوساز در این محله متری 9میلیون و 500هزار تومان معامله شد و برای خرید واحدی 50متری و نوساز در گلچین غربی 975میلیون تومان هزینه پرداخت شد.

قیمت مسکن جهت خرید یک خانه 140متری و نوساز در بلورسازی 18میلیون و 476هزار تومان برای هر متر مربع بود. یک دستگاه آپارتمان 84متری و نوساز در جوادیه نیز با قیمت یک میلیارد و 370میلیون تومان به فروش رفت.

یک دستگاه آپارتمان 81متری و نوساز در محله فلاح تهران متری 16میلیون و 687هزار تومان فروخته شد. همچنین سرمایه مورد نیاز جهت معامله یک واحد 39متری و نوساز در ابوذر 653میلیون تومان بود.

خانه‌ای 68متری و نوساز در قزوین متری 15میلیون و 147هزار تومان معامله شد و برای خرید یک خانه 70متری و نوساز در مقدم شمالی نیز 15میلیون و 764هزار تومان در ازای هر متر مربع هزینه پرداخت شده است.