۰ نفر

اطلاعیه جدید سامانه مسکن ملی

فرهنگیان متقاضی مسکن اطلاعات خود را تکمیل کنند

۱۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۱۲
کد خبر: 457687
فرهنگیان متقاضی مسکن اطلاعات خود را تکمیل کنند

فرهنگیان واجد شرایط که پیش‌تر در طرح مسکن ملی ثبت نام کردند برای تکمیل مدارک خود در سامانه مسکن ملی اقدام کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، بر اساس اطلاعیه جدید سامانه مسکن ملی، همزمان با فرصت هفت روزه برای متقاضیان وام اجاره جهت تکمیل مدارک در سامانه مسکن ملی، فرهنگیان نیز می‌توانند ثبت نام خود  را در این سامانه به آدرس https://tem.mrud.ir/ تکمیل کنند.

یکی از شروط ثبت نام اولیه برای فرهنگیان این است باید دارای حداقل در پنج سال گذشته در شهر مورد تقاضا سکونت داشته باشند.

اکنون عملیات اجرایی ساخت مسکن فرهنگیان در ۹ استان آغاز شده است و تا خرداد ماه امسال برای ساخت مسکن فرهنگیان در ۱۱ استان زمین تامین شده است.

استان تهران، فارس، خوزستان، اذربایجان شرقی، خراسان رضوی، اصفهان، سمنان، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و زنجان آغاز شد.

«محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی نیز سه روز پیش خبر داد که ۷۵ هزار نفر از فرهنگیان شاغل و بازنشسته که فاقد مسکن هستند، احراز صلاحیت شده‌اند و عملیات اجرایی نزدیک به ۲۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده و وزارت آموزش و پرورش نسبت به تامین آورده اولیه اقدام کرده است.

سال گذشته و در راستای طرح اقدام ملی مسکن، تفاهم‌نامه‌ای میان وزارت راه‌وشهرسازی با آموزش‌وپرورش برای احداث ۱۷۰ هزار واحد طی زمان دو ساله به امضا رسیده است که با تجمیع امکانات و همکاری این دو وزارتخانه، افراد واجد شرایط راحت‌تر صاحب مسکن شوند.