۰ نفر

هایپرساز، فرصتی بی‌نظیر برای بازاریابان صنعت ساختمان

۲۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۱۲
کد خبر: 453459
هایپرساز، فرصتی بی‌نظیر برای بازاریابان صنعت ساختمان

شرکت توسعه عمران و ساختمان اسپاد (سهامی خاص)، با هدف تسهیل خرید و فروش مصالح ساختمانی و بهبود شرایط ساخت و ساز در کشور، اقدام به راه‌اندازی فروشگاه آنلاین مصالح ساختمانی هایپرساز کرده است.

هایپرساز فروشگاهی اینترنتی با امکانات متنوع است که می‌تواند به عنوان مرجعی برای خرید و فروش مصالح ساختمانی و تسهیل شرایط دسترسی مشتری به محصول و فروش بیشتر برای فروشنده عمل کند. این فروشگاه اینترنتی توسط متخصصان ساختمان راه‌اندازی شده و فقط هدف آن فروش مصالح ساختمانی نیست؛ بلکه در اهداف بلندمدت خود، شناسایی و ایجاد راه‌حل‌های تخصصی در رفع موانع ساخت‌ و ساز را مد نظر قرار داده است.

هایپرساز، پلی بین سازندگان و تامین کنندگان

تیم بزرگی از مهندسین با تجربه صنعت ساخت و ساز کشور، با شناخت تمامی مشکلات صنعت ساخت و ساز، اقدام به راه‌اندازی فروشگاهی با اهداف دقیق برای مصالح ساختمانی با نام «هایپرساز» کرده و در تلاش است تا با مرتفع کردن مشکلات صنعت ساختمان، برای رشد و هرچه بهتر شدن این صنعت گام بردارد.

برخی از مزایای این فروشگاه اینترنتی برای سازندگان عبارتند از:

۱- امکان استفاده خریدار از مشاوره آنلاین متخصصین مجرب به منظور خرید محصولی باکیفیت‌تر و قیمتی مناسب‌تر.

۲-  سازندگان در صورت عدم آشنایی از نحوه استفاده از کالا، می‌توانند از محتوا و ویدئوهای آموزشی که به صورت تخصصی برای محصولات مختلف ایجاد شده بهره‌مند شوند.

۳- تحویل کالا در هایپرساز در هر زمانی از روز کاری امکان‌پذیر است.

۴- با توجه به یکسان بودن قیمت‌ها در این فروشگاه، سازندگان به راحتی می‌توانند هزینه خرید مصالح خود را مدیریت کنند.

۵- تجربه تیم فروشگاه اینترنتی هایپرساز این امکان را فراهم آورده تا بهترین برندهای مصالح ساختمانی محصولات خود را در این فروشگاه عرضه کنند و سازندگان می‌توانند اطمینان حاصل کنند که پس از بررسی، انتخاب و خرید مصالح، محصولاتی با کیفیت و با مناسب‌ترین قیمت را دریافت کرده‌اند.

۶- حذف واسطه و خرید مستقیم از شرکت‌ها باعث شده تا تمامی مصالح ساختمانی با مناسب‌ترین قیمت در اختیار سازندگان قرار گیرد.

مزایای هایپرساز برای تامین کنندگان عبارتند از:

۱- امکان عرضه و به نمایش گذاشتن محصولات برای بیش از صدها سازنده در تمام طول روز.

۲- ثبت‌نام رایگان و امکان استفاده از خدمات پنل تامین کنندگان.

۳- استفاده از فروشگاه اینترنتی هایپرساز امکان فروش آنلاین مصالح ساختمانی را به تامین کنندگان می‌دهد که موجب می‌شود فروش آن‌ها بالاتر رفته و بتوانند کسب‌وکار خود را گسترش دهند.

۴- تامین کنندکان به صورت لحظه‌ای و آنلاین به میزان فروش و درآمد خود دسترسی دارند و می‌توانند به صورت آنلاین از خدمات پشتیبانی هایپرساز استفاده کرده و برای فروش مشاوره دریافت کنند.

هایپرساز و بازاریابان

بازاریابی یکی مهم‌ترین عوامل شناخت و فروش یک برند است. امروز همه فعالان در این عرصه معتقدند که رقابت در این بازار مثل بازارهای دیگر بسیار شدید و تنگانگ شده و پیدا کردن مشتری برای فروش محصولات کار چندان ساده‌ای نیست. در این میان بازاریابی صحیح و اصولی یا به عبارتی بومی‌شده می‌تواند چاره ‌کار شرکت‌های مختلف در این زمینه باشد.

دو نوع از بازاریابان با هایپرساز همکاری می‌کنند. عده‌ای از آن‌ها با تامین کنندگان مذاکره کرده و آن‌ها را ترغیب به استفاده از امکانات این مجموعه می‌کنند؛ گروه دوم نیز با سازندگان ساختمان در ارتباط هستند و آن‌ها را با خدمات و محصولات هایپرساز آشنا می‌سازند. مدیران فروش با تجربه و با سابقه مجموعه با انبوه‌سازان که از اهمیت بیشتری برخوردارند در ارتباط هستند.

به دلیل اهمیت کار و حجم بالای معاملات انجام شده، بازاریابان هایپرساز از فیلترهای بسیار سختی عبور می‌کنند تا برای این وظیفه انتخاب شوند؛ به این دلیل که حجم معاملات انجام شده خیلی بالا خواهد بود. میزان ثمن در معاملات رقم قابل توجهی بوده که این امر نوید بخش منافع مطلوب بیشتر برای بازاریابان هایپرساز مبتنی بر توافقات آتی است.

شرکت توسعه عمران و ساختمان اسپاد (سهامی خاص) به شماره ثبت ۵۳۶۲۹۷ در تاریخ ۲۲/۱۰/۱۳۹۷ در اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است و با نام تجاری «هایپرساز» فعالیت می‌کند. از جمله مجوزهای هایپرساز، عضویت در اتحادیه کشوری کسب‌ و کارهای مجازی، دارای نشان ملی ثبت (رسانه‌های دیجیتال)، عضویت در انجمن صنفی کارفرمایان فروشگاه‌های اینترنتی شهر تهران و دارای نماد دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی است. علاقه‌مندان می‌توانند جهت دسترسی به فروشگاه اینترنتی هایپرساز به آدرس www.hypersaz.com مراجعه کنند.