۰ نفر

آزادراه تهران - شمال تا ۵سال آینده تکمیل می‌شود

۲ تیر ۱۳۹۹، ۲۱:۵۶
کد خبر: 447858
آزادراه تهران - شمال تا ۵سال آینده تکمیل می‌شود

وزیر راه و شهرسازی از ساخت کل آزادراه تهران - شمال تا ۵سال آینده خبر داد و گفت: عملیات اجرایی در قطعه دو این آزادراه سه شیفته می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، محمد اسلامی در حاشیه بازدید محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه از قطعه دو آزادراه تهران - شمال اظهار کرد: قول دادیم منطقه یک آزادراه تهران - شمال را سال 98، افتتاح کنیم که به این وعده عمل کردیم. باند رفت قطعه دو آزادراه مذکور نیز تا بهار 1400 به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از قطعه یک و در ادامه مسیر رفت قطعه دو  باعث کوتاه شدن سفر در جاده چالوس شده و می‌شود ادامه داد: شرایط مالی دولت سخت است اما با تلاش دولت، بنیاد و وزارت راه و همت مهندسان قطعه دو را در مسیر رفت به بهره‌برداری می‌رسانیم.

وزیر راه و شهرسازی از ساخت کل آزادراه تهران - شمال تا 5 سال آینده خبر داد و گفت: سهم دولت و بنیاد در تامین منابع مالی قطعه دو آزادراه تهران - شمال هر کدام 50 درصد است در حال حاضر حجم عملیات بالاست که البته به دلیل محدودیت منابع مالی کارهای اجرایی با شیفت بلند انجام می‌شد.

اسلامی بیان کرد: به زودی بنیاد مستضعفان شیفت سوم را در این پروژه فعال می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه خرید تجهیزات مورد نیاز قطعه دو را زودتر انجام می‌دهیم یادآور شد: خارجی‌ها در این پروژه تامین مالی انجام ندادند.