۰ نفر

دکوراسیون اتاق خواب؛ خانم های با سلیقه اینجوری اتاق خواب را می چینند

۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۴۲
کد خبر: 688090
دکوراسیون اتاق خواب؛ خانم های با سلیقه اینجوری اتاق خواب را می چینند

اتاق خواب یکی از خصوصی‌ترین مکان‌های خانه است که باید دکوراسیون زیبایی داشته باشد.

به گزارش اقتصاد آنلای؛ برای تغییر دکوراسیون اتاق خواب فقط کافی است از چند وسیله ساده استفاده کنید تا یک اتاق خواب شیک و زیبا داشته باشید.

چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب کار جذاب و لذت‌بخشی است. با استفاده از ترفندهای ساده می‌توانید چیدمان اتاق خواب را شیک و مدرن کنید.

در دکوراسیون اتاق خواب برای اینکه یک کمد منظم و مرتب  داشته باشید بهتر است از وسایل نظم‌دهنده کمد از جمله انواع چوب‌لباسی‌ها برای نگهداری لباس استفاده کنید. یکی از اصول و قوانین چیدمان منزل هماهنگی عناصر به‌کار رفته در چیدمان است. سعی کنید چوب‌لباسی‌هایتان یک شکل و کوچک بوده و با یکدیگر هماهنگی داشته باشند. چوب‌لباسی‌های کهنه و قدیمی خود را دور بریزید.


در این زمینه بخوانید؛

چند اصل اساسی در دکوراسیون خانه های شیک و باکلاس

ساعت دیواری را کجای خانه نصب کنیم؟

زیبا کردن میز آرایش

برای تغییر و دکوراسیون اتاق خواب بر روی میز آرایش خود یک سینی تزیینی قرار داده و بر روی آن جواهرات، اشیای قیمتی،عطرها و گلدان یا ظروف شیشه‌ای و کریستال را بگذارید. یکی از بهترین ایده‌ها در چیدمان اتاق خواب ترکیب چند وسیله تزیینی زیبا در اتاق خواب است.

چیدمان کتاب‌ها در قفسه کتاب

بهتر است کتاب‌ها را در مقابل دیدگان خود قرار دهید. دیگر آن‌ها را مخفی نکنید. بنابراین از قفسه‌های دیواری زیبا و کمجا برای تزیین دیوارهای اتاق خواب استفاده کنید. با این کار اتاق خوابتان مدرن به‌نظر می‌رسد.

استفاده از رانر بر روی تخت

تغییر دیگر دکوراسیون اتاق خواب این است که با استفاده از یک رانر مجلل نرم، لطیف و بزرگ بر روی تختخواب اتاقتان را زیبا و شیک کنید. رانر را بهتر است به‌صورت مورب یک گوشه تخت پهن کنید تا اتاق شما به اوج ظرافت و زیبایی خود برسد.

استفاده از رانر بر روی تخت

در کنار تختتان می‌توانید از مبل یا صندلی مدرن استفاده کنید. سعی کنید آن‌ها را در جایی قرار دهید که زیبایی بی‌نظیری به اتاق شما بدهند. بهتر است سبک طراحی این صندلی با سبک دکوراسیون اتاق خواب شما هماهنگ باشد.

استفاده از گل‌های تازه برای تزیین اتاق

برای زیباتر کردن اتاق خواب از گل‌های خشک و یا گل‌های تازه استفاده کنید. در اتاق‌خوابتان گل‌های تازه و شاداب قرار دهید تا ظرافت و زندگی را به منزل شما آورد؛ زیرا منزل بدون یک عنصر طبیعی و زنده در آن، کامل نیست. با نور آباژورهای کنار تخت زیبایی این گل‌ها افزون خواهد شد.