۰ نفر

چند اصل اساسی در دکوراسیون خانه های شیک و باکلاس

۲۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۴۵
کد خبر: 687562
چند اصل اساسی در دکوراسیون خانه های شیک و باکلاس

اگر شما هم می‌خواهید دکوراسیون خانه شما باکلاس شود تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ اکثر افراد همیشه به دنبال این هستند که در دکوراسیون خانه های شیک و باکلاس داشته باشند. همچنین دوست دارند تغییراتی را ایجاد کنند که دکور خانه‌شان خاص به‌نظر برسد.

در ادامه راهکارهایی را به شما می‌گوییم تا بدانید چگونه دکوراسیون شیک و باکلاسی داشته باشید.

برای اینکه در دکوراسیون خانه های شیک و باکلاس  ایجاد کنید می‌توانید از کاغذ دیواری‌های طرح‌دار استفاده کنید. همچنین می‌توانید در آشپزخانه رنگ کابینت‌ها را عوض کنید یا برای کاشی‌های اطراف سینک از طرح‌های جدید و خاص استفاده کنید. برای میز غذاخوری می‌توانید از یک چراغ پر نور در بالای آن استفاده کنید.

ایجاد تغییرات جدید

یکی از ساده‌ترین راه‌ها  برای در دکوراسیون خانه های شیک و باکلاس این است که از وسایل مختلف در چیدمان استفاده کرده و تنوع را رعایت کنید. این تغییر می‌تواند شامل فرش، پرده، پتو یا حتی مبلمان باشد. می‌توانید ترکیبی از مخمل، ابریشم، نخ و لنین را به‌کار ببرید و ترکیبی زیبا خلق کنید.


تغییر تناژ رنگی

بسیاری از افراد می‌خواهند از تمام خانه به رنگ سفید باشد. بهتر است بدانید که سفید یک رنگ بی‌روح است. به‌جای آن می‌توانید از ترکیب رنگ سفید به همراه کرم یا طوسی روشن استفاده کنید.

برای دکوراسیون خانه های شیک و باکلاس می‌توانید از کاغذ دیواری‌های طرح‌دار استفاده کنید. همچنین می‌توانید در آشپزخانه رنگ کابینت‌ها را عوض کنید یا برای کاشی‌های اطراف سینک از طرح‌های جدید و خاص استفاده کنید. برای میز غذاخوری می‌توانید از یک چراغ پر نور در بالای آن استفاده کنید.

طرح‌های زیبا به خانه خود بیاورید

استفاده از رنگ به تنهایی کافی نیست. می‌توانید علاوه بر رنگ از طرح‌هایی همچون راه‌راه، مورب یا خال‌خالی را با هم ترکیب کنید. هم کار تازه‌ای انجام می‌دهید و هم فضا شادتر می‌شود. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب این مبل خانه شما را بی‌نظیر می‌کند سر بزنید.

استفاده از آثار هنری روی دیوار از نکات خانه شیک

برای زیباتر کردن خانه می‌توانید روی دیوارها از آثار هنری استفاده کنید. مهم نیست که این آثار هنری شامل چه چیزی باشند. این موضوع به علاقه شما بستگی دارد. طرح آن را به‌گونه‌ای انتخاب کنید که در نگاه اول میهمانان را شگفت‌زده کند.

وسایل قدیمی و نو را ترکیب کنید

برای اینکه دکوراسیون شما منحصر به خودتان باشد می‌توانید وسایل قدیمی منزل خود را نیز در کنار وسایل نو به‌کار ببرید. به عناون مثال می‌توانید بر روی میز کنار تخت از وسایل آنتیک استفاده کنید و در کنار آن میز آرایش‌ مدرن قرار دهید. این تضاد می‌تواند خانه شما را خاص و باکلاس جلوه دهد.