۰ نفر

تولد فرزند جدید بنز و جیلی در چین + عکس

۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۰۱
کد خبر: 712809
تولد فرزند جدید بنز و جیلی در چین + عکس

اسمارت ۳# حاصل جدیدترین همکاری مرسدس و جیلی است که در نمایشگاه خودروی شانگهای حضور خواهد داشت. اسمارت این خودرو را اولین کوپه اسپرت و کاربردی دنیا می‌نامد.

اسمارت شماره ۳ از طراحی مشابه با خودروی ۱# بهره می‌برد و تفاوت‌های ریز و کمی با این مدل دارد. چراغ‌های ۳ گوشه اسمارت تبدیل به امضای طراحی محصولات این شرکت شده است.گرافیک دیلایت مدل ۳# مانند خودروی ۱# کاملا V شکل نیست و شکلی شبیه به نماد تیک دارد.طراحی بدنه محصولات اسمارت خمیده و تخم مرغی شکل به نظر می‌رسند.

اسمارت ۳

اسمارت ۳

کوپه شدن قسمت پشتی خودرو تفاوت اساسی این خودرو با مدل ۱# است.شکل چراغ متصل در این قسمت شبیه به محصولات مرسدس‌بنز است که رد پای این شرکت در ساخت این خودرو را نشان می‌دهد.

اسمارت ۳

طراحی کابین ۳# اسپرت‌تر از مدل شماره یک است و از همان عناصر اصلی مثل نمایشگرهای بزرگ و کوچک و سبک دریچه تهویه هوا بهره می‌برد.کنسول وسط به شکل آبشاری طراحی شده است.

نمایشگر ۱۲.۸ اینچی مرکزی و سیستم صوتی بیتس با ۱۳ اسپیکر از امکانات خاص این خودرو هستند.

اسمارت ۳

جزئیاتی از پیشرانه این مدل اعلام نشده، اما مدل شماره یک اسمارت از پیشرانه برقی با توان تولید ۲۷۲ اسب‌بخار قدرت و ۳۴۳ نیوتون‌متر گشتاور در عقب خودرو بهره می‌برد.اسمارت ۱# استاندارد ادیشن پس از هربار شارژ قادر است ۵۳۵ تا ۵۶۰ کیلومتر مسافت را طی کند.شتاب صفر تا صد در این نسخه ۶.۷ ثانیه است.

نسخه برابوس با دو موتور الکتریکی و قابلیت ۴WD قادر است ۴۲۸ اسب‌بخار قدرت تولید کند.شتاب صفر تا صد این نسخه ۳.۹ ثانیه است.

این خودرو از مک فرسون در جلو و سیستم تعلیق مستقل چند لینکی در عقب استفاده می‌کند.