۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می دهد؛

جزییات معاملات امروز پژو ۲۰۷ ، تارا و شاهین در بورس کالا / فاصله قیمتی فاحش با بازار آزاد

۱۸ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۲۲
کد خبر: 693838
جزییات معاملات امروز پژو ۲۰۷ ، تارا و شاهین در بورس کالا / فاصله قیمتی فاحش با بازار آزاد

امروز بورس کالا شاهد عرضه چهار خودروی پژو ۲۰۷ دستی ، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ، تارا و شاهین در تالار خودرو بود که با اختلاف قیمت زیادی نسبت به بازار معامله شدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در معاملات امروز بورس کالا خودروهای پژو ۲۰۷ دستی ، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ، تارا و شاهین معامله شدند که جزییات معامله آن در ادامه می‌آید:

قیمت تمام شده ۲۰۷ دستی در بورس کالا

در معاملات امروز مورخ ۱۸ دی ۱۴۰۱ ، ۴۰۰۰ دستگاه خودرو ۲۰۷ دستی سفید با تاریخ تحویل ۳۱ فروردین ۱۴۰۲  با قیمت میانگین ۳۷۶ میلیون تومان معامله شد که نسبت به عرضه گذشته این محصول در هفته گذشته تقریبا ۲۵ میلیون تومان ارزانتر معامله شد . قیمت تمام شده ۲۰۷ دستی در بورس کالا برای خریدارانش با احتساب خواب سرمایه ۴۵۱ میلیون تومان می‌شود ، در حال حاضر قیمت این محصول در بازار آزاد ۵۴۵ میلیون تومان است.

قیمت تمام شده ۲۰۷ اتوماتیک در بورس کالا

در این معامله شرکت ایران خودرو ۲۰۰۰ دستگاه خودرو ۲۰۷ اتوماتیک سفید رنگ با تاریخ تحویل ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ را عرضه کرد که ۲۵۴۱ تقاضای خرید برای این محصول ثبت شد و در نهایت با قیمت میانگین ۴۳۴ میلیون تومان معامله شد که نسبت به معامله قبلی حدود ۴۷ میلیون تومان ارزانتر معامله شده است . قیمت تمام شده خودروی ۲۰۷ اتوماتیک در بورس کالا با احتساب خواب سرمایه برای خریداران این محصول ۵۱۸ میلیون تومان است . قیمت خودروی ۲۰۷ اتوماتیک در بازار در تاریخ معامله ۶۶۸ میلیون تومان است.

جزییات معامله تارا دستی سفید در بورس کالا

در روز پر عرضه ایران خودرو در بورس کالا این شرکت ۲۰۰۰ دستگاه تارا دستی سفید با موعد تحویل ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ را عرضه کرد که برای این خودرو ۲۵۲۲ سفارش خرید ثبت شد و در نهایت تمام خودرو عرضه شده با میانگین قیمت ۳۵۱ میلیون تومان معامله شد . این خودرو نیز مانند دیگر خودروهای این شرکت با قیمتی کمتر از قیمت معامله قبلی حدود ۵۴ میلیون تومان ارزانتر معامله شد . قیمت تمام شده تارا دستی سفید در بورس کالا ۴۲۲ میلیون تومان برای خریدارانش تمام می‌شود . در حال حاضر قبمت بازار تارا دستی ۶۱۵ میلیون تومان است.

جزییات معامله شاهین سفید در بورس کالا

شرکت سایپا امروز با عرضه ۴۰۰۰ دستگاه خودرو شاهین سفید با تاریخ تحویل ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ مهمان بورس کالا بود که برای شاهین عرضه شده در بورس ۱۵۴۵ تقاضای خرید ثبت شد . چون تقاضا برای این خودرو نسبت به عرضه کمتر بود به قیمت پایه یعنی ۳۰۴ میلیون تومان معامله شد. قیمت تمام شده شاهین در بورس کالا برای خریدارانش ۳۶۳ میلیون تومان می‌شود . این خودرو نیز نسبت به معامله قبلی که ۳۰ آذر بوده است حدود ۴۰ میلون تومان ارزانتر معامله شده . قیمت روز شاهین در بازار آزاد ۵۰۸ میلیون تومان است.