۰ نفر

جزییات عرضه خودروی لاماری ایما در بورس کالا

۸ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۰۷
کد خبر: 691627
جزییات عرضه خودروی لاماری ایما در بورس کالا

خودروی لاماری ایما محصول شرکت آرین پارس موتور از جمله خودروهای کراس‌اووری است که در بورس کالا پذیرش شده است و تا کنون دو دفعه معاملات خودروی لاماری در بورس کالا انجام شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، در تاریخ ۱۲ دی ماه ، ۲۵۱ دستگاه لاماری ایما سفید و ۲۵۱ دستگاه لاماری ایما مشکی با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان مهمان بورس کالا هستند که تاریخ تحویل این خودرو ها ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ است ، مبلغ پیش پرداخت برای این عرضه ۵۰ درصد قیمت پایه در نظر گرفته شده است که معادل ۴۹۰.۵ میلیون تومان است. خودروی لاماری ایما محصول شرکت آرین پارس موتور از جمله خودروهای کراس‌اووری است که در بورس کالا پذیرش شده است و تا کنون دو دفعه معاملات خودروی لاماری در بورس کالا انجام شده است.

در اولین عرضه لاماری در بورس کالا که در تاریخ ۱ آبان انجام شد این شرکت ۲۰۰ دستگاه خودرو در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه کرد که مجموعا ۸۸۶ تقاضای خرید برای خودرو لاماری ثبت شد و تمام خودرو عرضه شده معامله شد که خودرو لاماری سفید تقریبا با ۲۰ درصد قیمت بیشتر نسبت به قیمت پایه و همچنین خودرو لاماری مشکی با تقریبا ۲۴ درصد قیمت بیشتر نسبت به قیمت پایه معامله شد .

دومین باری که خودرو لاماری ایما در بورس کالا معامله شد در تاریخ ۹ آذر بود که ۱۷۴ دستگاه لاماری در رنگ های سفید و مشکی و خاکستری با تقریبا ۳۴ درصد بالاتر از قیمت پایه که ۹۸۱ میلیون تومان بود معامله شد و لاماری مشکی تقاضای بیشتری نسبت به لاماری سفید رنگ و لاماری خاکستری رنگ داشت . در این عرضه رنگ مشکی لاماری نسبت به عرضه قبلی ۱۱ درصد بالاتر قیمت خورد که رشد قیمت بازاری این خودرو در این افزایش تقاضا موثر بوده است.

در تاریخ ۱۲ دی ماه ، ۲۵۱ دستگاه لاماری ایما سفید و ۲۵۱ دستگاه لاماری ایما مشکی با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان مهمان بورس کالا هستند که تاریخ تحویل این خودرو ها ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ است ، مبلغ پیش پرداخت برای این عرضه ۵۰ درصد قیمت پایه در نظر گرفته شده است که معادل ۴۹۰.۵ میلیون تومان است . این خودرو هم اکنون با قیمتی در حدود ۲ میلیارد تومان در بازار معامله می‌شود و انتظار می‌رود که در معاملات پیش رو نسبت به گذشته با قیمتی بیشتر معامله شود . نکته‌ای که باید در نظر داشت تاریخ تحویل این خودرو است که تقریبا سه ماه آینده است.

نام محصول تاریخ معامله تاریخ تحویل عرضه (تعداد) تقاضا (تعداد) معامله (تعداد) قیمت پایه (میلیون تومان) میانگین موزون قیمت پایانی (میلیون تومان) درصد رقابت  قیمت تمام شده با احتساب خواب سرمایه (میلیون تومان)  قیمت بازار در روز معامله اختلاف قیمت بازار و بورس کالا
لاماری ایما سفید ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ ۶۸ ۳۶۴ ۶۸ ۹۸۱ ۱۳۲۰ ۳۴.۵۸% ۱۵۱۵ ۱۶۰۰ ۸۵
لاماری ایما مشکی ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ ۶۸ ۵۱۱ ۶۸ ۹۸۱ ۱۳۵۳ ۳۷.۸۷% ۱۵۵۲ ۱۶۰۰ ۴۸
لاماری ایما خاکستری ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ ۳۸ ۱۸۶ ۳۸ ۹۸۱ ۱۲۹۱ ۳۱.۶۰% ۱۴۸۲ ۱۶۰۰ ۱۱۸
لاماری ایما سفید ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۱۰۰ ۴۰۷ ۱۰۰ ۹۸۱ ۱۱۸۱ ۲۰.۳۸% ۱۳۵۸ ۱۴۰۰ ۴۲
لاماری ایما مشکی ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۱۰۰ ۴۷۹ ۱۰۰ ۹۸۱ ۱۲۱۵ ۲۳.۸۹% ۱۳۹۶ ۱۴۰۰ ۴
* نرخ خواب سرمایه با فرض ماهانه ۱.۵ درصد در نظر گرفته شده است.

عرضه لاماری در بورس