۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت خودرو پنجشنبه اول دی ۱۴۰۱ / قیمت ساینا ۲۳ میلیون گران شد

۱ دی ۱۴۰۱، ۷:۲۷
کد خبر: 689980
قیمت خودرو پنجشنبه اول دی ۱۴۰۱ / قیمت ساینا ۲۳ میلیون گران شد

بازار خودرو در اولین روز معاملاتی دی ماه ۱۴۰۱ با افزایش قیمت استارت خورد. اگرچه نوسان قیمت‌ها نسبت به روز گذشته اندک بود اما محصولات پرفروش ایران خودرو و سایپا طی یک هفته به طور میانگین ۲۰ میلیون گران شدند.

به گزارش سرویس خودروی اقتصادآنلاین؛ افزایش قیمت‌ خودرو که از اول پاییز استارت خورده بود به زمستان هم رسید و امروز خودروهای داخلی با نوسان اندک روانه بازار شدند. با این حال در اکثر معاملات روزانه قیمت‌ خودرو با افزایش قابل توجهی همراه می‌شود. بازار خودروهای خارجی نیز در همین وضعیت قرار دارد و خودروها بدون توجه به اخبار واردات رکوردشکنی می‌کند.

طبق خبرهای جدید، خودروهای وارداتی به زودی وارد کشور و در بورس معامله می‌شوند. معاون وزیر صمت نیز در این باره گفته است محموله اولیه خودروهای وارداتی قیمت بالاتری نسبت به انتظار مشتری دارند، اما با توجه به اینکه عرضه‌های خوبی دیده شده قیمت‌ها در ۳ ماه اول سال ۱۴۰۲ به تعادل نسبی می‌رسد.

در ادامه قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا و تغییرات آنها نسبت به روز گذشته و همچنین پنجشنبه هفته پیش (۲۴ آذرماه) را می‌خوانید.

قیمت ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با افزایش ۲ میلیون تومانی به ۴۲۰ میلیون تومان رسید و نسبت به هفته گذشته نیز ۴۵ میلیون گران شد.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ امروز هم  ۵ میلیون بالا رفت و به ۴۶۰ میلیون رسید درحالی که هفته گذشته ۴۳۵ میلیون تومان قیمت داشت.

نسخه دستی پژو ۲۰۷ ثابت ماند. قیمت پژو ۲۰۷ دستی پانوراما امروز به ۵۶۵ میلیون تومان رسید، درحالی که چهارشنبه هفته گذشته ۳۵ میلیون ارزان تر بود و ۵۳۰ فروخته می شد.

قیمت سمند EF۷  نسبت به دیروز ثابت ماند و  ۴۴۸ میلیون است. این خودرو هفته گذشته ۲۰ میلیون ارزان تر بود.

قیمت تارا دنده ای هم با افزایش ۱۰ میلیونی حوالی ۵۸۰ میلیون تومان خریدوفروش می شود، این خودرو هفته پیش ۵۴۵ میلیون بود، یعنی  ۳۵ میلیون ارزان تر!

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس هم حوالی ۶۹۰میلیون ثابت ماند اما هفته گذشته ۵۰ میلیون ارزان تر بود و با قیمت  ۶۴۰ تومان فروخته می شد.

قیمت رانا پانوراما پلاس حوالی ۴۸۰ میلیون تومان ثابت ماند. رانا پانوراما پلاس خودرو چهارشنبه هفته گذشته ۴۲۵ میلیون بود.

قیمت سایپا

قیمت پراید ۱۱۱ نسبت به روز گذشته تغییری نکرد و ۲۳۰ میلیون تومان اعلام شد. اما هفته گذشته ۲۲۲میلیون بود.

پراید ۱۳۱ هم ۲۱۹ میلیون تومانی ماند. قیمت پراید ۱۳۱ طی یک هفته ۲۲ میلیون گران شده است.

قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی نسبت به روز گذشته ۳ میلیون گرن شد و ۲۶۵ میلیون تومان اعلام شد اما طی یک هفته اخیر ۲۹ میلیون گران شده است.

قیمت ساینا S دنده ای‌ نسبت به روز گذشته حوالی ۲۸۰ میلیون تومان ثابت ماند اما این خودرو هفته گذشته ۲۳ میلیون ارزان تر بود.

قیمت کوییک دنده ای R نیز ۲۸۵ میلیون شد، قیمت این خودرو هفته گذشته ۲۶۰ میلیون تومان بود یعنی ۲۵ میلیون تومان ارزان تر.

برای مشاهده اخبار روز خودرو و آخرین قیمت خودرو در بازار کلیک کنید.