۰ نفر

شرایط فروش محصولات فردا موتورز ویژه آذر 1401 اعلام شد

۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۳۶
کد خبر: 686443
شرایط فروش محصولات فردا موتورز ویژه آذر 1401 اعلام شد

شرکت فردا موتورز هم زمان با شانزدهمین نمایشگاه خودروی اصفهان، شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات خود را برای آذر ۱۴۰۱ اعلام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، شانزدهمین نمایشگاه خودروی اصفهان از ۳ تا ۶ آذر ۱۴۰۱ برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ نسبت به بازدید از این رویداد خودرویی اقدام کنند. در این نمایشگاه فردا موتورز هم حضور دارد و نسخه نهایی سوبا M4 را با نشان FMC معرفی کرده است. همچنین این خودروساز بخش خصوصی شرایط فروش ویژه FMC SX5 و FMC T5 را به صورت نقدی و اقساطی اعلام نموده و مشتریان می توانند که از این طرح فروش در نمایندگی های فردا موتورز در سراسر کشور استفاده کنند.

خودروی FMC T۵

بر اساس شرایط فروش اعلام شده، FMC SX5 قیمت قطعی ۹۱۹ میلیون تومان را دارد و موعد تحویل آن ۱۲۰ روز کاری است. این کراس اوور با اقساط ۱۲ و ۱۸ و ۲۴ ماه به فروش می شد و به ترتیب کارمزد صفر، ۵ و ۱۰ درصد برای اقساط مشتریان در نظر گرفته شده است. رنگ های سفید، مشکی و بژ SX5 در این طرح فروش عرضه می شوند.

قیمت قطعی FMC T5 در بخشنامه فروش آذر ماه یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون اعلام شده و زمان تحویل آن هم ۶۰ روز کاری است. این کراس اوور در کنار فروش نقدی، به صورت اقساط ۱۸ ماهه با کارمزد ۱۰ و ۱۵ هم عرضه می شود. در این طرح فروش T5 با رنگ های سفید، مشکی و بژ قابلیت سفارش گذاری را دارد.

شرایط فروش محصولات فردا موتورز ویژه آذر ۱۴۰۱
نام خودرو قیمت آذر ۱۴۰۱ (تومان) تحویل رنگ ها اقساط
اِف اِم سی تی ۵ ۱.۱۵۹.۰۰۰.۰۰۰ ۶۰ روز کاری سفید/مشکی/بژ ۱۸ ماهه
اِف اِم سی اِس ایکس ۵ ۹۱۹.۰۰۰.۰۰۰ ۱۲۰ روز کاری سفید/مشکی/بژ ۱۲ و ۱۸

و ۲۴ ماهه