۰ نفر

FMC M۴ فردا موتورز در یک قدمی بازار

۳۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۲۰
کد خبر: 675568
FMC M۴ فردا موتورز در یک قدمی بازار

به تازگی شرکت فرداموتورز کمپین تبلیغاتی FMC M۴ را آغاز کرده و بیلبوردهایی را برای این خودروی خانوادگی لوکس در کشور نصب کرده است. آن طور که مشخص است، لوکس ترین محصول فردا موتورز در یک قدمی بازار خودرو قرار گرفته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از اسب بخار، فردا موتورز که در حال حاضر محصولات قابل عرضه FMC SX۵، FMC T۵ و FMC ۵۱۱ را در سبد محصولات خود دارد و به تازگی خط تولید دوم خود را در بروجرد فعال کرده است، می خواهد تا در آینده نزدیک خودروی خانوادگی و لوکس M۴ را به بازار عرضه کند. این خودرو به خاطر چیدمان صندلی ها و برخی ویژگی های فنی و رفاهی با حضورش در بازار ایران، به عنوان لوکس ترین محصول مونتاژی شناخته خواهد شد.

فردا موتورز در ماه های گذشته طی مراسم هایی FMC M۴ را در شهرهای تهران، شیراز، مشهد، قائم شهر و… معرفی کرده است و حال می خواهد تا مونتاژ این خودروی خانوادگی را آغاز کند. ااین خودرو از لحاظ مشخصات فنی دقیقا همان موتور و گیربکسی را دارد که در لاماری ایما داریم. یعنی همان پیشرانه ۱.۵ لیتر ۴ سیلندر توربو با فناوری GDi که توان تولید نهایت قدرت ۱۹۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر (wet) به چرخ های جلو منتقل می شود.

FMC M۴ فردا موتورز در یک قدمی بازار

FMC M۴ فردا موتورز در یک قدمی بازارFMC M۴ فردا موتورز در یک قدمی بازار

 

نمونه های فول آپشن FMC M۴ در بازار چین به امکاناتی مانند رادار نقطه کور، دوربین ۳۶۰ درجه، اتو هلد، ترمز پارک برقی، رانندگی خودکار بین خطوط، سنسور نور و باران، رادار خطی، گرم‌کن و سردکن صندلی های ردیف اول و دوم، ماساژور تطبیقی صندلی راننده، تنظیم برقی صندلی های ردیف اول و دوم (با قابلیت تنظیم عرضی صندلی های ردیف دوم)، کروز کنترل تطبیق پذیر، تهویه اتوماتیک (تهویه مستقل سرنشینان عقب)، سیستم پاک‌سازی هوا، ۸ کیسه هوای ۱۲ نقطه ای، هشدار برخورد از جلو، نوربالای خودکار و… مجهز هستند.